Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Cepten nasıl tv seyredebilrim?
Sponsorlu Bağlantılar
makina38
Üye
Konu Sahibi
Cepten nasıl tv seyredebilrim?
Arkadaşlar cep telefonumdan (n70) tv seyretmek istiyorum. bunu avea ile yapabiliyorum ama çok kontur gidiyor. telsimde ücretsizmiş ama ayarlarını yapamadım. teşekkürler
jinekolog
Üye
o senin dedigin ucretsiz tv izleme olayı bildigim kadarıyla 1,5-2 sene once kadardı.Artık oyle birsey yok
Ozan
Admin
Artık yok diye biliyorum .
ve konunun video bölümü ile alakası yok anlamlı yerlere açın
__Midas__
Üye
artık ücretsz die bişe yok kardeş, gprs üzerinden tv seretmek, radyo dinlemek günümüz koşullarında delilik bence,
osman genc
Üye
ya hala varda program şimdi bende yok en kısa zamanda replerim
kaan22
Üye
ya kimse beleşe tv izleme vermiyo yok öle bişi yalan atmayın
bir çok arkadaşın yardıma ihtiyacı olduğunu farkettim bu konuyu açıyorum.
öncelikle 4440542 yi arayarak müşteri hizmetlerine bağlanın ve hattınızı cepimaj aboneliğine açtırın. daha sonra mms yazıp 7070 e yollayın. size iki mesaj gelecek. bunlardan telsim_mms olanı kaydedin diğerini silin. daha sonra realplayer ı açın seçenek-ayarlar-bağlantı ya gelin.yakın kopya seçenepini kapalı yapın. şebeke yi açıp telsim_mms ayarını seçin ve çıkın. daha sonra video yazıp 7070 e mesaj atın. size bir link yolluycaklar. o linki açın ve televizyonunuzu izleyin. unutmadan telsim_mms ile bağlanın sadece. yardımcı olduysam ne mutlu
saygılarrrr
DarkFasT´isimli üyeden Alıntı n:
ferdix5
Üye
n92 gibi telefonlarda tv özelliği var onlarda nasıl izlenir yani hangi kanallar varki karasal yayın alıyor sanırım öyle kanal varmı Türkiye de
ERCİM
Üye
arkadaslar bende 6600 var bedava tv izliorum bunun için mvs ve gprs nin aktif olması lazım
--------------- Ekleme ---------------
4440542 yi arıyon orda sana dio zaten 7 ye basıon önce sonra ise 1 e basıon snra yine e basıon ve seni sunucuya baglıyo diyon onlara tv izlemek istiom die onlar açıorlar mvs yi sonra ise gprs yi açtırman lazım gene bu numarayı arıyon ve dediklerimi aynen yapıon fakat bu sefer aradıgın zaman sana sölüo gprs die o hangi tusu bas diosa onu basıon ve sonra nasıl yapılcagını anlatıcam bedava tv izlemeyi altta yazıcam
outlaw57
Üye
aynen bende N73 de izliyorum müşteri hizmetlerini arayın yardımcı olacaklarr.......
dgn_abdullah
Üye
eskiden vardı ama şimdi varmı bilmiyorum. o kadar kntr vereceginize o kontürlerin parasıyna n-99i alırdınız. bedava izlersiniz
slmmm
Üye
arkadasım vodafone de var müşteri hizmetlerini ara mvs ayarlarını iste real playerden bağlantı noktasını vodafone mvs yap ücretsiz izle. garantilkidir kendim izliyorum.