kol@j
Üye
cep telefonuna kasko
merhaba arkadaşlar
bundan yaklaşık 3yıl önce bir telefon aldım. cepkask hediyeli imiş(sonra adı tekno kask olmuştu). iyi dedik. ikinci gün benim 2 yaşındaki oğlum 5. kattan attı aşağı ekranı kırıldı.
poliçede açıkça ifade yoktu, kapsayıp kapsamaması ile ilgili... aradım olayı aynen anlattım.
"Göndrin bir inceleyelim" dediler.
dilekçemi yazıp gönderdim kargo bindi +ardım telefon bindi aşşağı yukarı 30 tl masraf oldu.
oda şöyle : kasko olumuz yanıt verdi. iki beyan var
1."Ağır ihmal" gereği sigorta dışı kalıyor.
2.Belirtilen arıza ile ürün üzerindeki arıza birbiriyle uyuşmamaktadır. (yani yalancıymışım) Sigorta poliçesinin iptali.
Ağır ihmal poliçe şartlarında yazıyor. ama ne olduğuna dair açıklama yok
evimizde kandi ailemize karşı nasıl koruyaccağız bilemem. ama poliçede eş ve çocuklardan kaynaklanan sigorta şartlarıda sağlanıyordu.
üstelik kendi teknik personelinin haricinde alınan raporları da kabul etmiyorlar. (bozacının şahidi şıracı.)
Baştan bana söyleseydiler. ben direk ankaradaki teknik servisten ekranı taktırırdım (50 tl)
30 tl zaten gitmişti.
ben hak aramak için uğraştım. tüketici haklarına gittim, adam ehil değil. "garantiye giden malzemeler en az bir ay süresi var...".benim derdim garanti değil sigorta diyorum anlamıyor bana gene garanti okuyor.
mahkemeye gittim. kaybetme durumunda mahkeme masrafı bende kalacak 3 kuruşluk iş için. avukatın biri de hakkaten "ağır ihmal hususu" olduğunu söyledi. ama teknik rapor tamamen şirketin elinde. sanayi ve ticaret bakanlığına gittim firmadan bilgi isteyebiliriz ama yaptırıcılığımız yok dediler. tüketici hakları hakem heyetinden mutlaka bir karar alınsın. icap ederse o kararı mahkemeye götürün dediler. Üsteli sigortacılık işleri müdürlüğüne de şikayet edbilir siniz dediler.
şikayet ettim ama müdürlüğün böyle bir şirketten haberi yok. suç duyurusunda bulunabilirsiniz dediler. savcı ya gittim. evraklarımı gösterip nasıl dilekçe hazırlayacağımı öğreneym diye
savcı hanım "bu ne! nerede dilekçen! ne istiyosun dilekçe yaz gel " diye çıkıştı o morall bir şey yazamadım. (ama şimdi döktürüyorum.)
benim derdim 10 tl lik poliçe değil firma herkesten 10 tl toplayarak ne kadar zenginleşiyor se hesap et. masrafı da karşılamazsa. para bunlarda kalıyor. Üstelik yalancı yerine konduk ama yalan potansiyeli kimde siz düşünün.
ben de don kişotluk yapmaktan vaz geçtim.
şimdi kasko yapan bir firma var ama şartları iyi araştırın. Taahhütleri ne kadar yerine getiriyor. ne kadar ahde vefalı...
hayırlı forumlar
bundan yaklaşık 3yıl önce bir telefon aldım. cepkask hediyeli imiş(sonra adı tekno kask olmuştu). iyi dedik. ikinci gün benim 2 yaşındaki oğlum 5. kattan attı aşağı ekranı kırıldı.
poliçede açıkça ifade yoktu, kapsayıp kapsamaması ile ilgili... aradım olayı aynen anlattım.
"Göndrin bir inceleyelim" dediler.
dilekçemi yazıp gönderdim kargo bindi +ardım telefon bindi aşşağı yukarı 30 tl masraf oldu.
oda şöyle : kasko olumuz yanıt verdi. iki beyan var
1."Ağır ihmal" gereği sigorta dışı kalıyor.
2.Belirtilen arıza ile ürün üzerindeki arıza birbiriyle uyuşmamaktadır. (yani yalancıymışım) Sigorta poliçesinin iptali.
Ağır ihmal poliçe şartlarında yazıyor. ama ne olduğuna dair açıklama yok
evimizde kandi ailemize karşı nasıl koruyaccağız bilemem. ama poliçede eş ve çocuklardan kaynaklanan sigorta şartlarıda sağlanıyordu.
üstelik kendi teknik personelinin haricinde alınan raporları da kabul etmiyorlar. (bozacının şahidi şıracı.)
Baştan bana söyleseydiler. ben direk ankaradaki teknik servisten ekranı taktırırdım (50 tl)
30 tl zaten gitmişti.
ben hak aramak için uğraştım. tüketici haklarına gittim, adam ehil değil. "garantiye giden malzemeler en az bir ay süresi var...".benim derdim garanti değil sigorta diyorum anlamıyor bana gene garanti okuyor.
mahkemeye gittim. kaybetme durumunda mahkeme masrafı bende kalacak 3 kuruşluk iş için. avukatın biri de hakkaten "ağır ihmal hususu" olduğunu söyledi. ama teknik rapor tamamen şirketin elinde. sanayi ve ticaret bakanlığına gittim firmadan bilgi isteyebiliriz ama yaptırıcılığımız yok dediler. tüketici hakları hakem heyetinden mutlaka bir karar alınsın. icap ederse o kararı mahkemeye götürün dediler. Üsteli sigortacılık işleri müdürlüğüne de şikayet edbilir siniz dediler.
şikayet ettim ama müdürlüğün böyle bir şirketten haberi yok. suç duyurusunda bulunabilirsiniz dediler. savcı ya gittim. evraklarımı gösterip nasıl dilekçe hazırlayacağımı öğreneym diye
savcı hanım "bu ne! nerede dilekçen! ne istiyosun dilekçe yaz gel " diye çıkıştı o morall bir şey yazamadım. (ama şimdi döktürüyorum.)
benim derdim 10 tl lik poliçe değil firma herkesten 10 tl toplayarak ne kadar zenginleşiyor se hesap et. masrafı da karşılamazsa. para bunlarda kalıyor. Üstelik yalancı yerine konduk ama yalan potansiyeli kimde siz düşünün.
ben de don kişotluk yapmaktan vaz geçtim.
şimdi kasko yapan bir firma var ama şartları iyi araştırın. Taahhütleri ne kadar yerine getiriyor. ne kadar ahde vefalı...
hayırlı forumlar