aosman61
Üye
Cep Telefonu Önerilerinizi Alayım :)
Selamlar arkadaşlar, uzun zaman sonra foruma tekrar telefon tavsiyesi istemek amacıyla döndüm.
Sadede geleceğim fazla uzatmadan.
Arkadaşlar lg g3'üm aldığımdan beri zombi olarak varlığını sürdürüyordu, yaşayan ölüydü. Ama artık kafasına gümüş mermi yedi, kökten öldü yani.
Belirli bir bütçem yok suyu çıkmadığı müddetçe ama 1500 2000 lira civarı makuldür.
Telefondan istediğim çok birşey de yok aslında, oyun oynamam neredeyse hiç.
En çok kulaklıkla müzik dinlemekte kullanırım, arayüzü ve interneti akıcı olsun, bataryayı g3 faciasından sonra çokça önemser oldum, bataryası iyi düzeyde olsun istiyorum.
Ve arkadaşlar en ama en önemlisi, başımı ağrıtmasın telefon. Yani Xiaomi vs. gibi güncellemeleri ben kovalamayayım, güncellemeler benim ayağıma gelsin, bilgisayara takıp çıkarmakla falan uğraşmak istemiyorum, alıp kullanmak istiyorum.
Kafamda şu anlık 2 cihaz var (birbiriyle alakasız cihazlar) Lenovo P2 ve iPhone 6s
6s i isteme sebebim havalı, şık, sade bir arayüze sahip olması, teknik destek, Apple'ın sattığı ürünlerin arkasında durması vs. tonlarca sebep.
İstememe sebeplerim ise artık eski bir model sayılabilmesi ve planlı eskitmeyle alacağı her güncellemede daha da yavaşlayacak olması, ve tabi ki fiyatı arkadaşlar.
P2 nin cezbedici özellikleri ise BA TAR YA, sağlamlık, ekran.
Eksileri ise kamera, kutudan çıkan kulaklık ve ekosisteminin olmaması, aksesuar bulmakta zorluk çekebilme ihtimalim.
Umarım okur ve yardımcı olursunuz teşekkür ederim şimdiden
Arkadaslar cok mu uzun yazdım
Sadede geleceğim fazla uzatmadan.
Arkadaşlar lg g3'üm aldığımdan beri zombi olarak varlığını sürdürüyordu, yaşayan ölüydü. Ama artık kafasına gümüş mermi yedi, kökten öldü yani.
Belirli bir bütçem yok suyu çıkmadığı müddetçe ama 1500 2000 lira civarı makuldür.
Telefondan istediğim çok birşey de yok aslında, oyun oynamam neredeyse hiç.
En çok kulaklıkla müzik dinlemekte kullanırım, arayüzü ve interneti akıcı olsun, bataryayı g3 faciasından sonra çokça önemser oldum, bataryası iyi düzeyde olsun istiyorum.
Ve arkadaşlar en ama en önemlisi, başımı ağrıtmasın telefon. Yani Xiaomi vs. gibi güncellemeleri ben kovalamayayım, güncellemeler benim ayağıma gelsin, bilgisayara takıp çıkarmakla falan uğraşmak istemiyorum, alıp kullanmak istiyorum.
Kafamda şu anlık 2 cihaz var (birbiriyle alakasız cihazlar) Lenovo P2 ve iPhone 6s
6s i isteme sebebim havalı, şık, sade bir arayüze sahip olması, teknik destek, Apple'ın sattığı ürünlerin arkasında durması vs. tonlarca sebep.
İstememe sebeplerim ise artık eski bir model sayılabilmesi ve planlı eskitmeyle alacağı her güncellemede daha da yavaşlayacak olması, ve tabi ki fiyatı arkadaşlar.
P2 nin cezbedici özellikleri ise BA TAR YA, sağlamlık, ekran.
Eksileri ise kamera, kutudan çıkan kulaklık ve ekosisteminin olmaması, aksesuar bulmakta zorluk çekebilme ihtimalim.
Umarım okur ve yardımcı olursunuz teşekkür ederim şimdiden
Arkadaslar cok mu uzun yazdım
, o fiyata da muadili cihaz yok. Biraz fiyat yükseltirsen S7 alabilirsin, kamera konusunda çoğu cihazı tokatlayacaktir. Ha illa pil istiyorum dersen redmi note 4x diye bir cihaz da var 2-3 gün kullanırsın rahat bir şekilde. Lenovo p2 ile aynı işlemciye sahip. Snapdragon 625 tamamen performans ve pil dostu hiç üzmez. İPhone serisi de size kalmış. Değişik bir ekosistem herşey farklı.

