Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
CA-75u Tv Bağlantı Kablosu
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
qsaw
Üye
Konu Sahibi
CA-75u Tv Bağlantı Kablosu
Bizim İzmit'de bu kabloyu nokia shop a sordum ve 100TL dedi
N9 ada 1750 TL dedi 701 i sormadım bile çıktım geldim eve çok pahalı internetten bakıyorum gittigdiyorda 17TL acaba bu gittigidiyordaki mi cakma yada nokia shop beni k*zıklıyor mu?
deadlydesire
Üye
arkadaşım ebay dan tavsiye ederim bedava kargo ile
eğer bu verdiğin linkdeki ürünü 4 tl sayarsak 96TL kımın cebine gidiyor? Kim bu zengin ?
SilentOne
Üye
nokia shop çok pahalıya satıyor ya
mustimix41
Üye
yuh diyorum yaa 100 liramı ....
laz_kopat_ts
Üye
nokia shop . c6-01silikon kabi icin 39 tl cekti. pazarlik yaptim 30 tl indi sinirlendim almadim . electroword de 15 ye vardi aldim .
SilentOne
Üye
ben 5 tlye alıyom ya
Silinen Üye 737108
Kapalı Hesap
100tl ne yaa şaka gibi. Ben adama sorduğumda bana usb on the go kablosu verdi ucuna da HDMI kablosu ile bağlanır tvye dedi ben de o an aldım çünkü zaten mouse bağlamak için alacaktım. Ama adamın dediği de kafamı karıştırdı benim telefonumda tv out özelliği var HDMI çıkışı yok yani adamın dediği gibi usb on the go kablosu ile HDMI kablo alıp bağlayabilir miyim benim LCD Tvye ?
100tl ne yaa şaka gibi. Ben adama sorduğumda bana usb on the go kablosu verdi ucuna da HDMI kablosu ile bağlanır tvye dedi ben de o an aldım çünkü zaten mouse bağlamak için alacaktım. Ama adamın dediği de kafamı karıştırdı benim telefonumda tv out özelliği var HDMI çıkışı yok yani adamın dediği gibi usb on the go kablosu ile HDMI kablo alıp bağlayabilir miyim benim LCD Tvye ?
arkadaşım ben ca-157 kabloyu aldım aynı yerden hiçbir sorun yok orjinal kablo 2.49 dolara geldi 4lira bozulsa bile ne kadar bütçeni sarsabilir kaldı ki adamlar garanti kapsamında ürünü iadesiyle veriyorlar 30 gün para iade garantisi var
bu linkdeki %98 olumlu oy almış bir mağza sıfır veriyor 6ile3 ay arası garanti var.İnşallah link vermek yasak değildir
.eRCaN.
Üye
HDMI kablosu bile 40 TL civarlarında iken bu kabloya bu fiyat biraz abartı olmuş.
serinaga
Üye
KARDEŞ ben geçen hafta aldım bu AV kablosunu, Orj. Nokia dediler, ben de bir deneyelim dedim ve denedik, gayet iyi bir ses ve görüntü verdi, 15 TL'ye aldım gitti ...
KARDEŞ ben geçen hafta aldım bu AV kablosunu, Orj. Nokia dediler, ben de bir deneyelim dedim ve denedik, gayet iyi bir ses ve görüntü verdi, 15 TL'ye aldım gitti ...