Arkadaşlar Nokia C7 telefonumda son güncellemesi yüklü.Bağlantı ayarlarımda herhangibir sorun yok fakat Skype programına giriş yapamıyorum.İlk yüklediğim zaman giriş yapabilmiştim fakat sonra çıkış yaptım ve artık giremiyorum.Programı silip tekrar yükledim fakat olmuyor.Signing in ekranında yarıda kalıyor dolmuyor.Bu programı kullanmak çok istiyorum arkadaşlar.
Sizden ricam bana gerekli yardımı göstermeniz.Mesela Skype a giren C7 sahibi kişiler bağlantı ayarlarını yazabilir.Yada giriş için ne gerekliyse onları yazabilir.
Şimdiden çok teşekkür ederim arkadaşlar