Yakından foto çekemiyorum deliricem 5800 benim C7 den daha iyi çekiyor yakını off saçmalık ya birisi 8MP kamera birisi 3.2 saçmalığa bak ya....
Aynı fotoyu arkadaş çekti odaklayarak çok netti 5800 da ama uzakta çekimde ezer geçer hepsini C7 de, yakın çekimde hiç bir işe yaramaz bende uzaktan çekip Pc de zoomlayım kesiyorum fotoyu daha net oluyor yapcak beşey yok....
şunu yap arkadaşım otomatik zamanlayıcıyı aç 2 saniyeyi seç bas kamera tuşuna bulanık çekmez böylece..
ya da öbür alternatif ekrandaki resim çekme tuşunu kullanmak..