Telefon Tavsiyesi c6-01 mi samsung galaxy s mi.

Sponsorlu Bağlantılar

cortex47

cortex47

Üye
ForeverAlone";4214532][COLOR="Black' Alıntı:


Dünyadaki en büyük pixel yoğunluğuna sahip o cihaz. (330 PPI) Gözle görülemeyecek derecede keskin ;)
Dünyanın en gelişmiş uygulama marketi (520.000) uygulama ücretsiz ;)
En hassas dokunmatik ekran (Ekrana dokunmana gerek yok kapasitif elektronlar havada yakalayabiliyor dokunmatiği)"dene görürsün" ;)

En kolay kullanım (iOS'u kullanmak gerçekten çok kolay ayrıca içeriğide bol)
Tüm şirketler iPhone için uygulama çıkarıyor (Bilen biliyor);)

Vee en önemlisi sen.Masada iPhone 4 görünce gözlerin takılıyor değilmi ;)
[/COLOR]

1. Pixel yoğunluğunun işletim sistemiyle ilgisi yoktur.
2. 520.000 ücretsiz uygulamalı bir market yok piyasada şu an. O toplam uygulama sayısı.
3. Ekranın kapasitif olması şu an bir standar zaten, çoğu telefon üreticisi halihazırda kapasitif ekranlı telefon sürüyorlar piyasaya, bunun da işletim sistemiyle bir ilgisi yok.
4. Kullanım kolaylığı kişiden kişiye değişir. Amcama göre Nokia menüsü alışılageldiği için o daha kolay kullanılıyor.
5. Bunu söylemiştim, bu bir pazarlama stratejisi, bunun işletim sisteminin gelişmişliğiyle alakası yok.
6. Hayır, takılmıyor. Bilmiyorum bu söylediğin belki apple ürününe sahip olmayanlarda geçerlidir.

----------Eklendi @ 21:13:41 ---------- Yazıldı @ 21:10:39 ----------

peki bu kadar tartıştık o zaman koy elini kalbine ve dürüstçe söyle bana Elinde ki cihaz (E7) senin isteklerini karşılıyormu seni her anlamda tatmin ediyormu. veyahut bir İOS kadar zengin bir dünya sunuyor mu sana bunu dürüstçe soruyorum bak

Beni her anlamda tatmin etmiyor, hayır. Elimdeki iPad de etmiyor, iOS'un dünyası düşündüğünüz kadar zengin değil.

----------Eklendi @ 21:17:04 ---------- Yazıldı @ 21:13:41 ----------

ForeverAlone";4214551][COLOR="Black' Alıntı:


Donanım haber iPhone 4 ile 720 p mkv dosyalarını oynatıyor zaten.Hiçmi inceleme videosu incelemedin:d:

Ayrıca takılma olmadan bunu kendileri de belirtiyor.
[/COLOR]

Bana bunun kanıtını gösterirseniz, (video olarak) sizden özür dileyip bu konuda sadece hatalı olduğumu kabul edeceğim. Özellikle belirteyim, iPhone 4, mkv uzantılı, 720p.

----------Eklendi @ 21:23:01 ---------- Yazıldı @ 21:17:04 ----------

Demek istediğim şu, elimdeki arşivi attığım gibi oynatamayacaksa neye yarar bu?
 


"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
1. Pixel yoğunluğunun işletim sistemiyle ilgisi yoktur.
2. 520.000 ücretsiz uygulamalı bir market yok piyasada şu an. O toplam uygulama sayısı.
3. Ekranın kapasitif olması şu an bir standar zaten, çoğu telefon üreticisi halihazırda kapasitif ekranlı telefon sürüyorlar piyasaya, bunun da işletim sistemiyle bir ilgisi yok.
4. Kullanım kolaylığı kişiden kişiye değişir. Amcama göre Nokia menüsü alışılageldiği için o daha kolay kullanılıyor.
5. Bunu söylemiştim, bu bir pazarlama stratejisi, bunun işletim sisteminin gelişmişliğiyle alakası yok.
6. Hayır, takılmıyor. Bilmiyorum bu söylediğin belki apple ürününe sahip olmayanlarda geçerlidir.

----------Eklendi @ 21:13:41 ---------- Yazıldı @ 21:10:39 ----------



Beni her anlamda tatmin etmiyor, hayır. Elimdeki iPad de etmiyor, iOS'un dünyası düşündüğünüz kadar zengin değil.

----------Eklendi @ 21:17:04 ---------- Yazıldı @ 21:13:41 ----------



Bana bunun kanıtını gösterirseniz, (video olarak) sizden özür dileyip bu konuda sadece hatalı olduğumu kabul edeceğim. Özellikle belirteyim, iPhone 4, mkv uzantılı, 720p.

İyi be tamam madem işletim sisteminden bahsediyorsun.Sen cihazına jailbreak yaptınmı.Uygulamaları direk indirmeye çalışırsan tabi yetersiz gelir.Cydiadan indiriceksin.OPlayer adlı bir program var.App Storede 0.99 dolar.Jailbreakın varsa indir.Zaten direkt olarak oynatması çok zor.Oplayer adlı programla 720p mkvleri rahatlıkla oynatırsın.Ayrıca belirteyim kapasitif ekranlar standart değildir.Bir iphonedeki dokunmatik ekranla samsung star 2 deki kapasitif hassasiyeti bir değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Uçmaca fln yok, ben daha iyi olsan neden iOS'u kötüleyeyim? Mantıklı argümanlarla gelmezsen senin için seviyesiz görünür tabi bu konuşma. Kuyruk acısından kastın nedir? Sana binbir kanıtla symbian ios'tan daha iyidir diyorum, sen nedense tutturmuşsun bir kuyruk acısı gidiyorsun, demek ki sende varmış bir acı. Bende ne kuyruk acısı olacak, iPad kullanan benim zaten. Yukarıdakileri okuyan insanlar zate anlar kimin bilgisiz olduğunu. Bu arada sürekli çökeceğine  daha yavaş olsun, bana uyar...

ben şu anda yaptığım çok büyük hatayı geç olmadan fark ettim. ya ben ne yapıyorum ya Iphone cihazını çökertmeyi başaran. hemde sürekli çöktüğünü idda eden biri ile tartışıyormuşum kendime inanamıyorum şu anda. arkadaşım sana hayatında mutluluklar ne diyim daha.:bye2:
 
cortex47

cortex47

Üye
ForeverAlone";4214650][COLOR="Black' Alıntı:


İyi be tamam madem işletim sisteminden bahsediyorsun.Sen cihazına jailbreak yaptınmı.Uygulamaları direk indirmeye çalışırsan tabi yetersiz gelir.Cydiadan indiriceksin.OPlayer adlı bir program var.App Storede 0.99 dolar.Jailbreakın varsa indir.Zaten direkt olarak oynatması çok zor.Oplayer adlı programla 720p mkvleri rahatlıkla oynatırsın.Ayrıca belirteyim kapasitif ekranlar standart değildir.Bir iphonedeki dokunmatik ekranla samsung star 2 deki kapasitif hassasiyeti bir değil.
[/COLOR]

Jailbreak yaptım. Oplayer ve AVPlayer'da denedim. Takılma yapıyor. Direkt olarak zaten videolar uygulaması içine almıyor mkv uzantılı dosyayı. Standart derken şu an resistive ekranlı bir telefon çıkarmıyor kimse. Benim E7'dekiyle iPad'deki aynı.

----------Eklendi @ 21:29:50 ---------- Yazıldı @ 21:27:51 ----------

ben şu anda yaptığım çok büyük hatayı geç olmadan fark ettim. ya ben ne yapıyorum ya Iphone cihazını çökertmeyi başaran. hemde sürekli çöktüğünü idda eden biri ile tartışıyormuşum kendime inanamıyorum şu anda. arkadaşım sana hayatında mutluluklar ne diyim daha.:bye2:

Ben cihazdan değil, uygulamadan bahsediyorum. Uygulama çöküyor. Sen tartışmıyorsun ki, tartışmada iki taraf da mantıklı argüman sunar. Sen bana argüman bile sunmuyorsun ki ben bunun mantığını tartışayım.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
Jailbreak yaptım. Oplayer ve AVPlayer'da denedim. Takılma yapıyor. Direkt olarak zaten videolar uygulaması içine almıyor mkv uzantılı dosyayı. Standart derken şu an resistive ekranlı bir telefon çıkarmıyor kimse. Benim E7'dekiyle iPad'deki aynı.

----------Eklendi @ 21:29:50 ---------- Yazıldı @ 21:27:51 ----------



Ben cihazdan değil, uygulamadan bahsediyorum. Uygulama çöküyor. Sen tartışmıyorsun ki, tartışmada iki taraf da mantıklı argüman sunar. Sen bana argüman bile sunmuyorsun ki ben bunun mantığını tartışayım.

neee. ya arkadaşım ben bir an gerçekten üst düzey bilgili biri ile tartıştığımı sanıyordum ya :kop: uygulama demiş demek :D :D yapma arkadaşım ya en basitinden tarayıcın ortada hala ne diyorsun argüman diyorsun ya lütfen hadi eyvallah paşam.gözlerimizi yummaya devammm :yuru
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Sana şu videoları veriyorum ve ben gidiyorum.Verecek cevaplarım olsada...





Git ve iPad'ını çöpe at!

Sana cevap vermiyorum.Terket forumu!
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
ForeverAlone";4214721][COLOR=Black][B]Sana şu videoları veriyorum ve ben gidiyorum.Verecek cevaplarım olsada... [URL="http://www.donanimhaber.com/iphone/videolari/iPhone-4u-Appledan-dinleyin.htm#' Alıntı:
iPhone 4'ü Apple'dan dinleyin![/URL]



Git ve iPad'ını çöpe at!

Sana cevap vermiyorum.Terket forumu![/B][/COLOR]

vakit kaybediyoruz. amacımız ne inatçı birine neyi ispat etmeye çalışıyoruz kibir desen zirvede :D boşverr herkes kendi yolunu çiziyor zaten onu tatmin ettiğine göre sorun yok. ama yanlış bilgiler vermesin yeter kimseye zararı olmaz diğer türlü. zaten bile biliyor okuyan anlıyor arkadaş symbian^3 İos dan daha iyi diyen biri değil mi sonuçta :ehe hadi bende gidiyorum çok boşa harcadım vaktimi
 
cortex47

cortex47

Üye
neee. ya arkadaşım ben bir an gerçekten üst düzey bilgili biri ile tartıştığımı sanıyordum ya :kop: uygulama demiş demek :D :D yapma arkadaşım ya en basitinden tarayıcın ortada hala ne diyorsun argüman diyorsun ya lütfen hadi eyvallah paşam.gözlerimizi yummaya devammm :yuru

Arkadaşım anlamamakta direniyor musun? WEB TARAYICI UYGULAMA, ki bu safari oluyor, ÇÖKÜYOR , jailbreak'ten sonra.
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Şimdide şunu gönderiyorum:



Al Nokia gibi ordan burdan gelen girişimcilerle kurulan bir şirket değil Apple.Deha ve zekaya dayalı.

Apple der ki "Think Different" (Farklı düşün.)

Bana göre bu söz iki kelimeyle anlatılabilecek en büyük şey.Gerçekten bırak şunu bunu Apple ayrı bir şirket.
 
cortex47

cortex47

Üye
ForeverAlone";4214721][COLOR="Black' Alıntı:
Sana şu videoları veriyorum ve ben gidiyorum.Verecek cevaplarım olsada...







Git ve iPad'ını çöpe at!

Sana cevap vermiyorum.Terket forumu!
[/COLOR]

Öncelikle 6 dakikamı çöpe attığın için teşekkürler, verdiğin video'ların istediğimle (senin kanıtın) hiç bir alakası yok. Cevap veremezsin zaten, vermiyorum deyince haklı olmuyorsun, istersen bu kadar cevaptan sonra sen terket forumu, her cevapta dibe batıyorsun çünkü, iphone 4 ile ipad'in işlemcileri, (apple a4, ~800 mHZ vs. 1 gHZ) geri kalan her şey aynı, yani ipad zaten iphone 4'ten bu konuda daha iyi. Bunu bile bilmeyen biriyle daha fazla vakit kaybedemem. Seni ezmek güzeldi, görüşmek üzere apple fanboy (bari apple ürünlerini bilse).

----------Eklendi @ 21:58:54 ---------- Yazıldı @ 21:57:49 ----------

vakit kaybediyoruz. amacımız ne inatçı birine neyi ispat etmeye çalışıyoruz kibir desen zirvede :D boşverr herkes kendi yolunu çiziyor zaten onu tatmin ettiğine göre sorun yok. ama yanlış bilgiler vermesin yeter kimseye zararı olmaz diğer türlü. zaten bile biliyor okuyan anlıyor arkadaş symbian^3 İos dan daha iyi diyen biri değil mi sonuçta :ehe hadi bende gidiyorum çok boşa harcadım vaktimi

Verdiğim tek yanlış bilgi gösteremezken kibirden bahseden kim acaba?
 
by_oguz

by_oguz

Üye
konuyu açan arkadaş hangi telefonu tavsiye edersiniz diye fikrinizi soruyor, siz kavga ediyorsunuz arkadaşlar. kim ne kullanırsa kullansın. ben nokia kullanıyım sen samsung digeri iphone. bırakın şu fanboyluğu yada tartışacaksanız özelden tartışın, konuyu kirletmeyin lütfen.
 
cortex47

cortex47

Üye
ForeverAlone";4214812][COLOR="Black' Alıntı:
Şimdide şunu gönderiyorum:



Al Nokia gibi ordan burdan gelen girişimcilerle kurulan bir şirket değil Apple.Deha ve zekaya dayalı.

Apple der ki "Think Different" (Farklı düşün.)

Bana göre bu söz iki kelimeyle anlatılabilecek en büyük şey.Gerçekten bırak şunu bunu Apple ayrı bir şirket.
[/COLOR]

Bunun konuyla ne alakası var?
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
ForeverAlone . Allah aşkına sen Apple ' ın varisi misin ? Babanın şirketi gibi savunuyorsun . 1 metreden düşüp kırılan telefon alacağıma sağlam telefon alırım daha iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
ForeverAlone . Allah aşkına sen Apple ' ın varisi misin ? Babanın şirketi gibi savunuyorsun . 1 metreden düşüp kırılan telefon alacağıma sağlam telefon alırım daha iyi.

o yüzden nokia seçmedik mi zaten. yoksa adam gibi telefon ama sağlamlık sıfır. tasarım benim için herşeyden önce gelir ama içerik olarak İOS'a laf söylemem hiç bir zaman:dry:
 
pRime.

pRime.

Üye
Iosu en iyi sistem yapan şey jailbreaktir. Bundan sonra sınır kalmıyor ios'ta. Jb öncesi ise ios kötü bir sistem bence.
 
cortex47

cortex47

Üye
Iosu en iyi sistem yapan şey jailbreaktir. Bundan sonra sınır kalmıyor ios'ta. Jb öncesi ise ios kötü bir sistem bence.

jailbreak sonrası da stabilitesi bozuluyor. hızından eser kalmıyor, uygulamalar sürekli çöküyor. hele çok uygulama yüklersen vay haline...
 
pRime.

pRime.

Üye
jailbreak sonrası da stabilitesi bozuluyor. hızından eser kalmıyor, uygulamalar sürekli çöküyor. hele çok uygulama yüklersen vay haline...

İşte orda dur, şu anda jailbreakli bir ios 5.0.1 içeren ipod touch'um var ve üstelik bu ipod toucha zephyr, 3d board gibi tweakler yüklememe rağmen stabilite ve hızda değişiklik yok. Jailbreakli bir cihaz hiç kullanmamışsın.
 
cortex47

cortex47

Üye


İşte orda dur, şu anda jailbreakli bir ios 5.0.1 içeren ipod touch'um var ve üstelik bu ipod toucha zephyr, 3d board gibi tweakler yüklememe rağmen stabilite ve hızda değişiklik yok. Jailbreakli bir cihaz hiç kullanmamışsın.

ben şu ana kadar jailbreaksiz cihaz kullanmadım. 5'e jailbreak çıkmadı diye kaç ay 5'e geçmedim. asıl sen kullanmamışsın...
 
pRime.

pRime.

Üye
ben şu ana kadar jailbreaksiz cihaz kullanmadım. 5'e jailbreak çıkmadı diye kaç ay 5'e geçmedim. asıl sen kullanmamışsın...

Ozaman Jailbreakli bir ios'u kötü buluyorsan bu tartışma burada bitmiştir. Normal ios'a demeni anlarım hak da veririm ama jailbreak'ten sonra hepsinden iyi oluyor. Sen gelip de kötü dersen adama gülerler ve jailbreak'i de hayatında kullanmadığını söylerim. :)
 
Suyaka

Suyaka

Üye
Abi valla ben bu başlığı okuyunca direkt aklıma şu soru cümlesi geldi;

Ericsson 688 mi? Sony Ericsson Xperia ARC S mi?

Bunlar pek kafa kafaya telefonlar olmasa da, karşılaştırılmaya değer. ;)
 


Üst Alt