C6-01 Mesaj sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
C6-01 Mesaj sorunu
Merhaba arkadaşlar c6-01 telefonda mesaj atıyorum ama bazen gitmiyor mesajı tekrar gönderme geliyor. Bunun olmaması için ne yapmalıyım ?
 
microsoft apps yüklü ise yapıyor olabilir
 

mcalisir

Üye
Bende de yapıyor microsoft apps yüklü değil Bende
 

mining-

Üye
telefona yüklediğiniz uygulamalardan olabilir.ama genel olarak herkeste görülen bi sorun bu.yazılımla ilgili olabilir
 
n73 kullanıyordm onda da bu mesaj sorunu vardı. C6-01 kullanıyorum gene aynı sorun şebeke ile alakalı olduğunu zannetmiyorum
 

mining-

Üye
şebeke değil yazılımla ilgili olabilir.nokianın bu sorunu halletmesi lazım yani
 
nokia dan beklenti çok amma beklentide kalıyoruz galiba
 

mining-

Üye
Aynen öyle bekliyoruz umut fakirin ekmeği işte
 
Şebeke ile ilgilidir onun telefonla alakası pek olmaz ama şöyle olur başka telefona taktınız mı hattı?
Yine aynı oluyorsa ozaman hattadır farklıysa gidiyorsa mesaj,başka telefona hattı takınca ozaman sorun telefondadır.

Özet olarak aynı etkiyi hattınızı başka telefona takınca aynı tepkiyi vermiyorsa ozaman sorun telefonda,sorun veriyorsa hattadır.
 
şebekeden değil bunu biliyorum. Ama hat tan dolayı öyle olur mu Bilmiyorum. Çünkü kullandığım n73 te ve şimdi kullandığım telefondA DA aynı sorun var
 
Hattı başka telefonada takıyorsanız aynı etkiyi gösteriyorsa bu şebekeden kaynaklanan problemdir
 
şebekeden kaynaklanmıyor yazılımdan kaynaklanıyor. Bendede oluyordu soft format attım suitten yeniden yükle yaptım düzeldi
 
öyle düzeliyorsa okul bitince yaparız inşallah. Ama çoğu kişide bu sorun var yani
 

mcalisir

Üye
şebekeden olacağını sanmıyorum 3g şu an 6 da 5 bazn 6 çekiyor oldukça iyi vodafone kullanıyorum ama anlamadım nedendir her zaman yapmıyor ama on mesajda birde ihmal etmiyor ne acayip şey bu ya
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar hepsini denicem
 
şebekeden olacağını sanmıyorum 3g şu an 6 da 5 bazn 6 çekiyor oldukça iyi vodafone kullanıyorum ama anlamadım nedendir her zaman yapmıyor ama on mesajda birde ihmal etmiyor ne acayip şey bu ya

onun yaptığı zamanlar da mesaj çarpışması denir. Birisi size mesaj gönderir yada siz başkasına mesaj atıyorsanız gönderilmez anca mesaj gönderdiğiniz de 2 ayrı mesaj olarak gelir
Zaten hep yapmaz kendim bile denk geliyorum yaptığı zamanlar da yazdığım gibi zamanlarda oluyor
 
ben microsoft apps yükledim ve bu sorunla yenidne karsılastım format atıp kurtulmustum :/
 

CABBAR

Üye
Aynı sorun bende de oluyoır. Gönderdiğim mesaj giden kutusunda kalıyor yeniden gönderdiğimde gidiyor. Bende bu sık sık oluyor. Telefonla ilgili bir sorun var diye servise gönderdim mekanik parça değiştirip geri göndermişler hala aynı sorun var. Belle ile ilgili olabilir mi? Anna kullanırken böyle sorun olmamıştı. Nasıl düzeltebilirim bilen varsa yardımcı olabilir mi?
Şebeke kullanılamıyor diye bildirim geliyordu bu sebepten servise gönderdim ama değişen bişey yok
Ayrıca microsoft apps yüklüydü kaldırdım sorun yine de devam ediyordu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...