C6-01 menü görünümü 4x4 yapmak istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Lord darkness

Lord darkness

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 menü görünümü 4x4 yapmak istiyorum
münü görünümünü 4x4 veya 4x5 yapmak istiyorum fakat aradım bulumadım unsigned uygulamalar var
 


uğur e

uğur e

Üye
signed zor bulursun
 
  • Beğen
Tepkiler: atakan25
Lord darkness

Lord darkness

Üye
    Konu Sahibi
evet ama uygulama olmasına gerek yok herhalde telefona bir kaç dosya atarak yapıyorlar
 
Lord darkness

Lord darkness

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu konu hakkında yardım edecek yok mu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt