İnternette dolaşmama gerek yok kardeşim ben zaten yazılımcıyım bu işlerin içindeyim. İkincisi benimde sana kaç mesajdır anlatmaya çalıştığım bu senin tercihin.Ben sana geri kafasın veya geride kalmışsın diye birşey demedim, dememde. Bu söylediğine göre sen her zaman XP'de veya Symbianda kalacaksın. Çünkü 2 sene sonra başka bir sistem çıkabilir onunda zamanı geçebilir. 2 sene sonra yine öyle yine öyle. Yani sende kullanmak, keşfetmek, keyfini çıkarmak eğlenmek, değişiklik yapmak yerine eski sistemde kalıp nasıl olsa eskiyecek diyip yeni sistem kullanmama düşüncesi var. Ben nokia'yı yada symbianı kötülemedim kötülememde 23 yaşımdayım bugüne kadar hep nokia kullandım. Kalitesi güzelliği tartışılmaz. Fakat artık geride kaldığının aslında sende farkındasın herkezde farkında. Milyonlarca insan yanlış biliyorda sen mi doğruyu biliyorsun yani ? Bunlar hep düşünce farkları. Senin zevkin bu kimse karışamaz. Yine belirtiyorum tavsiyede bulundum görüşümü söyledim.