
dediğin gibi siz nokiadan kurtulmaya çalışıyorsunuzolm manyak misin nokyayA para mi verilir biz kurtulmaya calisiyoz adam ne diyo ya![]()
uygulamaları ve oyunları bana yetiyor. Bilmiyorum belki eski kafa dersiniz ama ben symbiani seviyorum 
İlla nokia alacağım diyorsan windows phone telefonlardan alabilirsin. Bende bugüne kadar hep nokia kullandım. Şu andada e6 kullanıyorum. Diğer ay LG g2 bir android telefon alacağım. Yani anlatmak istediğim bir zaman sonra yetmiyor. Herkes androidde, IOSda özgürken, sosyal uygulamaları sorunsuzca hızlıca kullanırken ben neden symbianda sürünüyorum diye düşünüyor insan. Kullanım kolaylığı pratikliği tartışılmaz ama kabul etmeliyiz ki artık symbian öldü..
evet ikinci nesil nokia da klavye sorunu var diye duydum. C6 iyi telefonda bazen kafayı yiyor sanki kapanıp açılıyor ne biliyim anormal oluyor bazen. C7 de Fm trans. Varmış o özellik beni çok etkiliyor ve ekranı daha büyük. Şimdilik bakıyorum ama hiçbir telefoncu c6 yi almak istemiyor takas yapmak istemiyor
onun dışında gayet iyi doğru frekansı bulduktan sonra tüm radyo senin
telefoncular fazla yardımcı olmaz o konuda internetten baksan daha faydalı olur ikinci el takas falan 
Bizede almak istiyorsan al senin zevkin, özgürlüğün demek düşer 
Telefona hapsediyorlar derken görüşümüzü sormuşsun görüşümü söyledim. Symbianda kullandığımız herhangi bir sosyal uygulamalar android veya IOS'da en kaliteli haliyle kullanılıyor. Ama diyorsan; ben telefon kullanırım fotoğraf çekerim alo derim mesajlaşırım gerisine gerek yok o zaman symbian tam senlik. Ama diğer uygulamalar hız ve diğer özelliklerde artık geride kaldı symbian. Tabi tercih meselesi sen zaten kafaya koymuşsunBizede almak istiyorsan al senin zevkin, özgürlüğün demek düşer
![]()


Değişik bi düşünce kardeş yeni teknolojiye ayak uydurmak yerine eski sistemde kalabilirsin senin tercihin![]()
bu adamlar teknolojiye ayak mı uydurmuyor yoksa alıştıkları stabil sistemden vaz geçmek mi istemiyorlar sence ?
atm ler bildiğim kadarıyla xp kullanıyor bir kısmı mesela onlar geri kafalı oluyorlar o zaman xpden vazgeçmedikleri için hala daha yani eski sistemde kalmak sadece tercih oluyorsa eğer senin dediğine göre bu çıkar
haaa xp niye destek kesiliyo çünkü windows 8 satmak istiyor microsoft yani sana sunmuş olduğunu çöpe atiyor. Ben buna karşıyım işte o yeni moda güncel şeylerin altında dayatma zorla satmaya çalışma politikası var ve başarıyorlarda maalesef o kullandıkların da iki sene sonra eski teknoloji olacak arada kalan kurban da sen olacaksın
anlatabildim umarım eski sistemde kalmaya çalışmak değil alışmıs olduğumun zorla elimden alınmasına izin vermemeye çalışıyorum sadece
