c6-01 kullanıyorum c7-00 model almak istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

The SLayeR

The SLayeR

Üye
gerçi telcilerin cogu öle aynı adamdan 500 e al sonra iki gün sonra gtür 200 cekio utanmazlar
 


yusufgiderim

Üye
    Konu Sahibi
aynen bende c6 yi 550 ye almıştım 1 hafta sonra satmak istedim 250 dediler kafayı yedim mecbur hala kullanıyorum. En iyisi telefonu satacağın zaman birkaç yerini bozacan sonra herşeyi sağlam diyecen telefoncuya zarar ettirecen. Madem biz ediyoruz onlarda etsin :)
 

MaxipmaN

Üye
c6 rafta yatıyo anneme vercem gibi gözüküyo şu an note2 aldım 15gün oldu o da montaj hatası vardı servise yolladım telsiz telsiz geziyom
 

yusufgiderim

Üye
    Konu Sahibi
bizim ağzımıza nokia etti zaten şu symbian i kapattı bizim telefonlar rafta kaldıevet bugün c6-01 model telefonumu takas için Telefonculari dolaştım. Kimse bu telefonu almıyor. Yani nokia almıyoruz diyorlar. Artık yeni markaları bu bilinçle alırız artık !
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
yılbaşından önce elden çıkaracaktın kardeşim..ben gittigidiyor da 250ye sattım c6-01 i..şu an erzincan semalarında :)

yanında önceden aldığım yedek kılıf ve 2 mat filmi de yolladım..şu an lumia 820 kullanıyorum..döndük dolaştık gene nokia aldık anlayacağın..
 
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
şahsen symbian üzerine telefon tanımam kim ne derse desin en rahat sistemdir symbian ve en iyi symbian 808dir ama n8le tek farkı çok gelişmiş bir kameraya ve hızlı bir sistem,maxicete ne çok symbian düşmanı var anlamadım.neyse kısacası symbian alacaksanız 808 ve n8 almanızı tavsiye ederim.(bu benim şahsi fikrimdir diğerlerinin düşüncesine karşı her zaman saygılıyımdır o yüzden yanlış amlaşılmak istemem :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yusufgiderim

sek07

Üye
HTC 8X e 400 N8 e 150 çeken telefoncu bilirim .d
 

yusufgiderim

Üye
    Konu Sahibi
htc 8x i 400 ze satan varmı
 
kemiksesi

kemiksesi

Üye
olm manyak misin nokyayA para mi verilir biz kurtulmaya calisiyoz adam ne diyo ya :)
 

yusufgiderim

Üye
    Konu Sahibi
olm manyak misin nokyayA para mi verilir biz kurtulmaya calisiyoz adam ne diyo ya :)
dediğin gibi siz nokiadan kurtulmaya çalışıyorsunuz:) uygulamaları ve oyunları bana yetiyor. Bilmiyorum belki eski kafa dersiniz ama ben symbiani seviyorum ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407

Abstract_Loco

Üye
tebrik ediyorum dostum seni yetiyor diyorsan eğer c7 güzel telefon o bütçeyle alabilirsen eğer kaçırma derim c6dan daha verimli kullanırsın. Kamera performansı istersen n8e zorla ama o kadar da mühim değil c7 baya verimli hızlı kullanmadım ama c serilerinde telefon hafızasına ayırılan bölüm çok oluyo nedense hele flashla falan alıyo başını gidiyo . Uzun süre kullanan arkadaşım oldu gayette şikayetsiz kullandı sonradan aklını çeldiler lumia I phone öyle gezintiye çıktı. Ikinci nesil tavsiyelerini de okudum ama mesaj yazma tahmin ve alfasayısal sözlük tahminleri vahim felaket ve kullanılmaz halde ( bence ) n808 aldım kullanamadım n8 devam ediyorum. Bi deneme şansın olursa ikinci nesil cihazlarda o ayrıntıya bir bak sonradan pişman olma derim bence kullanılmaz hale getiriyor telefonları :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yusufgiderim

yusufgiderim

Üye
    Konu Sahibi
evet ikinci nesil nokia da klavye sorunu var diye duydum. C6 iyi telefonda bazen kafayı yiyor sanki kapanıp açılıyor ne biliyim anormal oluyor bazen. C7 de Fm trans. Varmış o özellik beni çok etkiliyor ve ekranı daha büyük. Şimdilik bakıyorum ama hiçbir telefoncu c6 yi almak istemiyor takas yapmak istemiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
size bir şey söyleyim mi symbianın tek eksiği oyun
symbian candır can :ehesize bir şey söyleyim mi symbianın tek eksiği oyun
symbian candır can :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: yusufgiderim
cemal çolak

cemal çolak

Üye
İlla nokia alacağım diyorsan windows phone telefonlardan alabilirsin. Bende bugüne kadar hep nokia kullandım. Şu andada e6 kullanıyorum. Diğer ay LG g2 bir android telefon alacağım. Yani anlatmak istediğim bir zaman sonra yetmiyor. Herkes androidde, IOSda özgürken, sosyal uygulamaları sorunsuzca hızlıca kullanırken ben neden symbianda sürünüyorum diye düşünüyor insan. Kullanım kolaylığı pratikliği tartışılmaz ama kabul etmeliyiz ki artık symbian öldü..
 

Abstract_Loco

Üye
İlla nokia alacağım diyorsan windows phone telefonlardan alabilirsin. Bende bugüne kadar hep nokia kullandım. Şu andada e6 kullanıyorum. Diğer ay LG g2 bir android telefon alacağım. Yani anlatmak istediğim bir zaman sonra yetmiyor. Herkes androidde, IOSda özgürken, sosyal uygulamaları sorunsuzca hızlıca kullanırken ben neden symbianda sürünüyorum diye düşünüyor insan. Kullanım kolaylığı pratikliği tartışılmaz ama kabul etmeliyiz ki artık symbian öldü..

özgürlük derken hangi manada ? Android yada ios daha mı özgür aksine hapis o sistemler. hem sistem olarak hemde seni telefona hapsediyorlar ;) uygulama yok çünkü destek bitti bitmese iyi kötü yine birşeyler çıkardı yani yetinmeyi bilmek lazım. :)
evet ikinci nesil nokia da klavye sorunu var diye duydum. C6 iyi telefonda bazen kafayı yiyor sanki kapanıp açılıyor ne biliyim anormal oluyor bazen. C7 de Fm trans. Varmış o özellik beni çok etkiliyor ve ekranı daha büyük. Şimdilik bakıyorum ama hiçbir telefoncu c6 yi almak istemiyor takas yapmak istemiyor

fm transmitter güzel özellik ama kullanırken o da kasıyo arada hani sadece o özelliği kullanmak gerekiyo en azından bende öyle :) onun dışında gayet iyi doğru frekansı bulduktan sonra tüm radyo senin :D telefoncular fazla yardımcı olmaz o konuda internetten baksan daha faydalı olur ikinci el takas falan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: cemal çolak ve Silinen Üye 2480407
cemal çolak

cemal çolak

Üye
Telefona hapsediyorlar derken görüşümüzü sormuşsun görüşümü söyledim. Symbianda kullandığımız herhangi bir sosyal uygulamalar android veya IOS'da en kaliteli haliyle kullanılıyor. Ama diyorsan; ben telefon kullanırım fotoğraf çekerim alo derim mesajlaşırım gerisine gerek yok o zaman symbian tam senlik. Ama diğer uygulamalar hız ve diğer özelliklerde artık geride kaldı symbian. Tabi tercih meselesi sen zaten kafaya koymuşsun :) Bizede almak istiyorsan al senin zevkin, özgürlüğün demek düşer :D
 

Abstract_Loco

Üye
Telefona hapsediyorlar derken görüşümüzü sormuşsun görüşümü söyledim. Symbianda kullandığımız herhangi bir sosyal uygulamalar android veya IOS'da en kaliteli haliyle kullanılıyor. Ama diyorsan; ben telefon kullanırım fotoğraf çekerim alo derim mesajlaşırım gerisine gerek yok o zaman symbian tam senlik. Ama diğer uygulamalar hız ve diğer özelliklerde artık geride kaldı symbian. Tabi tercih meselesi sen zaten kafaya koymuşsun :) Bizede almak istiyorsan al senin zevkin, özgürlüğün demek düşer :D

bak dostum zamanında 0.facebook varken kimse internet paketine para verip resimli facebook kullanmamıştı. En azından büyük bir çoğunluk. E resimsiz 0.facebook yetiyorduda şimdi son sürüm kullanmadığın zaman yetmiyor mu ? Yetiyor. Son sürat kullanma durumu sadece ortaya atılmış yem yani doğal ihtiyaç değil neticede amerikan oyunu bunlar ;) :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: yusufgiderim ve Silinen Üye 2480407

yusufgiderim

Üye
    Konu Sahibi
bende bi saattir okuyorum hep aynı seyler yazılıymis :D androidin oyundan fazla artisini göremiyorum belki kullanmadiğim içindir ama ev arkadaşlarım da hep android var gördüğüm bu yani. Iyi bi Android telefon alacam diye 800 900 tl vereceğime gider 200 liraya tablet alırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Abstract_Loco ve Silinen Üye 2480407
cemal çolak

cemal çolak

Üye
Değişik bi düşünce kardeş yeni teknolojiye ayak uydurmak yerine eski sistemde kalabilirsin senin tercihin :D
 

Abstract_Loco

Üye
istemeden oldu ya o birleştirme eve gidince duzeltirim :)

Değişik bi düşünce kardeş yeni teknolojiye ayak uydurmak yerine eski sistemde kalabilirsin senin tercihin :D

internette biraz bi gez dolaş dostum belki görmüşsündür windows xp yi inatla kullanmaya çalışan ülkeler firmalar kurumlar var ve microsoftun destek süresi bitince ne yapacaklarına dair çözüm arıyorlar :) bu adamlar teknolojiye ayak mı uydurmuyor yoksa alıştıkları stabil sistemden vaz geçmek mi istemiyorlar sence ? :) atm ler bildiğim kadarıyla xp kullanıyor bir kısmı mesela onlar geri kafalı oluyorlar o zaman xpden vazgeçmedikleri için hala daha yani eski sistemde kalmak sadece tercih oluyorsa eğer senin dediğine göre bu çıkar :) haaa xp niye destek kesiliyo çünkü windows 8 satmak istiyor microsoft yani sana sunmuş olduğunu çöpe atiyor. Ben buna karşıyım işte o yeni moda güncel şeylerin altında dayatma zorla satmaya çalışma politikası var ve başarıyorlarda maalesef o kullandıkların da iki sene sonra eski teknoloji olacak arada kalan kurban da sen olacaksın :) anlatabildim umarım eski sistemde kalmaya çalışmak değil alışmıs olduğumun zorla elimden alınmasına izin vermemeye çalışıyorum sadece ;)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407 ve yusufgiderim


Üst Alt