C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v4.2 31.05.2012

Sponsorlu Bağlantılar

vg_engin

vg_engin

Üye
Yeni müzik çalar attım düzeldi. Teşekkürler yinede :)

---------- Eklendi @ 03:25:24 ---------- Yazıldı @ 03:24:21 ----------

Yeni fw yi yayınlarım yarına.
+ Keylock iconu mavi yaptım.

teşekkürler dostum :)
 


Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
çözüm müzük çalar v17.1.13 eksik portlanmış
dolby kulaklık uyumlu deyil
mpxaudioeffectsview.dll
mpxaudioeffectsviewplugin.dll

Ben yeni müzik çalar attım. Codec dosyası hangisi oluyor. .wavları açmıyor.

---------- Eklendi @ 12:34:40 ---------- Yazıldı @ 12:34:16 ----------

Bunu halledebilirsem upload edicem. Tek sorun bu şuan. Akşama koyarım linki
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bide aga şu sorun var ayalara girdiğinde sağ sol ayarlama yapıyorsun ya o na basınca atıyor onun dışınca bişi yok şimdilik bide içine gome biliyorsan hesapmakinası widgeti
x-plorer ramblow appstop fe-plorer time off(istenilen saate teli kapatma) music ( tuş kilidi kapatıldıqında tuşlarla müzik değiştirme )
müzik stoper ( istenilen dakikada radio ve müzik çaları kapatma )
fmobi 3.2 bide font zommer ı gomersen süper olur


---------- Eklendi @ 16:24:10 ---------- Yazıldı @ 16:23:40 ----------

ha bide smart offfice eğer bu dosyaları bulamassan bn sana upload ederim

---------- Eklendi @ 16:24:31 ---------- Yazıldı @ 16:24:10 ----------

çünkü ben gommeyi bilmiyorumda
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
TÜM DEdiklerinin linkini at. Ben bakarım kafama yatan olursa gömerim.
 
vg_engin

vg_engin

Üye
hocam link ne zaman gelecek bu şekilde gelse iyi yani yukarıdaki arkadaşın dediği programlar hariç :)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Evde değilim ki.d gece halletcem.
 
  • Beğen
Tepkiler: vg_engin
vg_engin

vg_engin

Üye
gece boyunca takipteyim seni ona göre :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
baba attım programları mesaj kutunu kontrol et:D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
gece 12gbi anca koycm ya. Dışardaym hala.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Linkleri gece koyabilirdim ama 3-5 gibi koyarım artık. Fmobi ve yeni tema gömücem.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
time off ve music keyide gomeseydin keşke :D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Yarın akşamada sarkabilir. İyice düzgün yapmak istiyorum bu sefer.
 
telepati75

telepati75

Üye
Yarın akşamada sarkabilir. İyice düzgün yapmak istiyorum bu sefer.
Batuu bir de şu fonta el atsan mümkünse orjinal kalsın. Kendim orjinal fonta çeviriyorum fakat bu kapatma tuşu menüsündeki simgeler bozuk çıkıyor anlamadım.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Batuu bir de şu fonta el atsan mümkünse orjinal kalsın. Kendim orjinal fonta çeviriyorum fakat bu kapatma tuşu menüsündeki simgeler bozuk çıkıyor anlamadım.

Fonta gömülü olması gerekiyor simgelerin :/ Orjinal fontada gömemedim o simgeleri.
Ya simgeler kalkıcak font orjinal olucak.
yada böyle kalıcak.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
font iyi aga :D
 
telepati75

telepati75

Üye
Fonta gömülü olması gerekiyor simgelerin :/ Orjinal fontada gömemedim o simgeleri.
Ya simgeler kalkıcak font orjinal olucak.
yada böyle kalıcak.
sağol, peki bu simgeleri nereden nasıl kaldırabilirim?
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Kaldırmak yerine. Fonta simgeleri göm. Font Creator. Kurcala biraz çözersin mantığı.
 
Febris

Febris

Üye
Fonta gömülü olması gerekiyor simgelerin :/ Orjinal fontada gömemedim o simgeleri.
Ya simgeler kalkıcak font orjinal olucak.
yada böyle kalıcak.
ben v3 te var ordan alırsın :D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Dediğiniz programlar gömüldü.
Yeni tema eklendi.
Font orjinale getirildi. FontZoomere bauhausu koydum. Sonradan yükleyin diye tkrar dosya koyucam.
 
telepati75

telepati75

Üye
Dediğiniz programlar gömüldü.
Yeni tema eklendi.
Font orjinale getirildi. FontZoomere bauhausu koydum. Sonradan yükleyin diye tkrar dosya koyucam.

Batuu linkler değişti mi indirelim mi
 


Üst Alt