C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v4.2 31.05.2012

Sponsorlu Bağlantılar

Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v4.2 31.05.2012
RM-718
111.030.0609

Sistem Hacklidir. Menüden Rom Patcher'dan Install Server ve Open4all yamalarını aktif ediniz.

Yeni Eklenen Özellikler
Ovi Store güncellendi.
Meego Evolve tema eklendi. (Varsayılan)
Polo Belle tema eklendi.
Iphone ve NFC zil sesleri eklendi.
Font orjinal hâle getirildi. Daha düzenli oldu. Font zoomerle Bauhaus yaparsınız.
Batarya bilgisi eklendi.
App Stop v1.20 eklendi.
X-plore eklendi.
Hesap Makinesi widgeti eklendi.
Smart Office v1.08 eklendi.
Font Zoomer v3.20 eklendi. İçine power buttons uyumlu birkaç font ekledim.
Dolby digitaldeki sorun düzeltildi.
Keylock simgesi mavi yapıldı.


Özellikleri
Web Browser 8.3.11
QT 4.8
Programların isimleri değiştirilebiliyor.
Fp 1 Keyboard
Wifi Sensitive
Arama Widgeti güncelleştirildi.
Mavi Avkon2.mif
Mesajlarda simge ekle bölümü 4 sayfa olarak ayarlandı.
N9 Popup Clock Eklidir. Yatay ekrandada çalışır.
ivo777 v4.0 Batarya Modu eklenmiştir.
Disable Ovi Signing
Açılış Animasyonuna dokunmadım.
Hava Durumu Widgeti 20.00.1
Yeni simgeleriyle widgetler;
Hava Durumu Widgeti
Bluetooth
3G/2G
Mobil Veri
Hatsız
Düzenlenebilir Ekolayzer ve Ön tanımlı yeni ekolayzerler
FP 1 Müzik Çalar v17.1.13 (Şarkı sözü ekli ise gözükür)
Dolby Digital Headphone Türkçe
FP 1 Multitasking
Yeni digital saat
Yeni analog saat
Text Clock
Flip Clock
Nokia 808 Effects
Mobil Veri İzleyicisi
Bauhaus Font
Bildirimler Widgeti
Power Buttons simgeleri
Screen Snap Türkçe
Keylock
Batarya Bilgisi
Notlar Widgeti


Ovi Suite ile arama gereci gibi şeyleri güncellemenizde fayda var.

RESİMLER















Link

 
  • Beğen
Tepkiler: vg_engin, telepati75 ve doctorrr


VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
menü düzeni ayarlı olabilir mi yapması çok sıkıcı.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
O ayarları bilmiyorum hiç ya :(
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Linkler yüklenmiştir.
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
tşkkrlr V.2 güzeldi hala kullanıyorum, bunuda bi ara denicem
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Bu dahada güzel.d
 
doctorrr

doctorrr

Üye
eline sağlık yükleyek görek :D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Yükle daha güzel görsel olarak.
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
belco2 v.4 den farkı nedir :D Şimdi tekrar flash atmak zorunda kalmayalım :D Birde hızı felan :D
 
doctorrr

doctorrr

Üye
belco kadar hızlı değil ama görsel olrak tatmin ediyor insanı :)
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Hızz olsa biraz iyi birde müzik çalar kütüphane güncelleme hatası veriyor mu
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Bende veriyor yahu :S
 
hayalet2304

hayalet2304

Üye
görsel olarak daha iyi derken nasıl, bikaç resim falan atsanız da baksak
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
görsel olarak daha iyi derken nasıl, bikaç resim falan atsanız da baksak

Avkon2.mif ekledim turuncu-beyaz batarya göstergesi falan.
Efectler değişti. Onun resmini atamam ki. v2.0 kullananlar düşünmeden bunu kursun.
 
  • Beğen
Tepkiler: hayalet2304
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
kardeş o deilde yıldız kare 0000 kare yapınca Symbian Belle mi yazıyor
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Belle BaTuu '
 

mitrefix

Üye
peki açılış sesi ve görüntüsü nasıl. orjinal nokia mı yapmşlar
 


Üst Alt