C5-03 V30 Güncellemesi Bilgi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mfdrn

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 V30 Güncellemesi Bilgi
Arkadaşlar biraz önce nokia müşteri temsilcisi ile görüştüm. Dedim v30 güncellemesi ne zaman gelecek diye dedi cok kısa bir zamanda gelcek. Nasıl bir güncelleme diye sordum Bele veya Anna diye yok onlar deyil sadece yazılım güçlendirmek için gelcekmiş. Artık hayallerinizden umudu kesin!
 

Joker.

Üye
Güncelleme gelsin yeter cfw ne güne duruyo
 
Gelse nolacak.Yine aynı cfw leri yapacağız hemen yine aynı şeyler yine aynı
 

azrock

Üye
Hala Anna ve Belle'yi S^1 'lere bekleyenler mi var?
 
v30 gelse nolucak değişen bişi yoksa güncellemenin mantığı ne
 

Del Rey

Üye
V30 guncellemesinin gelecegini ben bir ay onceden soylemistim. Bazilariniz inanmamisti.
 
Tepkiler: maximert353 ve ozzo01
bi değişiklik olmicaksa napsınlar güncellemeyi
 
Helal olsun Nokia'ya kaç senelik s60v5 telefonlarına hala destek veriyor.
 

mfdrn

Üye
    Konu Sahibi
bence görünürde bişey olmicak (Tema felan) Çünkü adam bana sistemi hızlandırcak bişeyler olcak dedi
 
Tel hızlansın yeter..Uygulama veya program önerisi olan warmı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...