C5-03 Turkish Krofessional Edit. Beta 1.0

Geliştirmeye devam ediyimmi ?


  • Kullanılan toplam oy
    16
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Krofessional

    Konu Sahibi
C5-03 Turkish Krofessional Edit. Beta 1.0
Daha tam olarak hazır değil umarım bir kaç kişi dener beğenilirse geliştiririm

Silinenler :
Ovi Müzik
Ovi Mağaza
Welcome
My Nokia
Hakkında
Phone switch.
Office
Reader
Haritalar
Sett. Wizard
Radyo
Shazam
Podcasting
Eşleme

Eklenenler
C6 White
C6 Dark
C6Light
Ramblow Pro
Sohbetler ( Türkçe Mesaj sayısı 999)

Bazı değişiklikler
Yer imlerindeki klasörler silindi
Anna'ya benzeyen bir tema
Normal temalar içinde %96 anna ikonları

Link :

Görüntüler :



















 

_RYUK_

Üye
arkadaşım güzel birşeye benziyor ama radyonun olması büyük bir eksiklik
 
Ovi Mağazayı kaldırdıysan kimse kurmaz bence dostum
 

Krofessional

    Konu Sahibi
arkadaşım güzel birşeye benziyor ama radyonun olması büyük bir eksiklik

Tamam geri yüklerim , bir kaç kişi daha görüşünü yazsın sonra tekrar yapıcam her uygulama için en baştan yüklemek zorunda kalıyorum sonra kendi tarayıcısını kaldırıp UCWEB yüklesem iyi olurmu ?
 
Ama ben yinede geliştirmeye devam et diyorum Bence buradan yazılanlara göre biraz şekillendir cfw'ni
Edit: Sakın kendi tarayıcısını kaldırıp UCWEB yüklemek gibi bi hata yapma Opera Mobile yükle kendi tarayıcısının yerine. Yer sıkıntısı olduysa kendi tarayıcısı kalsın daha iyi
 

Krofessional

    Konu Sahibi
Ovi Mağazayı kaldırdıysan kimse kurmaz bence dostum

Ovi'yi kullananlar az diye biliyorum geneldede ebuddy nimbuzz opera whatsapp indirmek için kullanıyolar onları dahil edebilirim ama isterseniz oviyide koyarım
 

_RYUK_

Üye
ucweb kendi tarayıcısı kadar iyi degil kendi tarayıcısından en azından youtube den direk video izleniyor
 
Az mı ? Valla herkes kullanıyor Qt yüklemek için ovi mağazadan puppy talk kuranlar var
 

Krofessional

    Konu Sahibi

Operayı denedim ama olmadı tekrar denerim , ucweb çok hızlı facebooku tıkladığım anda yüklüyo opera 2-3 sn oluyo ondan demistim ve galiba ucweb'in flash 9 u var
 
Bu arada genelde kaldırdığın programları cfw yapanlar gereksiz olduğu için değil, yer sıkıntısı olduğu için kaldırıyorlar. Sen mağazayı kaldırıp yerine
eBuddy nimbuzz opera whatsapp messenger koyarsan pek kullanışlı olmaz + telefon hafızası azalır. Mesela ben bu saydıklarından eBuddy ve Opera'yı kullanıyorum ama onları bile kullanmayanlar olabilir.
 

Krofessional

    Konu Sahibi
telefon hafızasını fazla etkilemiyor aslında çünkü core rofs2 dosyalarının kendi boyutları var fazla uygulama kabul etmiyor
 

_RYUK_

Üye
belle shell gibi bir cfw yapsan çok güzel olur o zaman tadından yenmez
 
Birde UCWEB'in flash 9'u yok Sana genelde kaliteli cfw'lerde olan programların listesini yapiyim
AutoInstaller
KillMe
MemCheck
Photo Browser
ROMPatcher
WinRAR
Zip
Bt Receiver
Herhangi bir dosya yöneticisi (Xplore, File mgr...)
Herhangi bir office programı (Think Free, Quick...)
Kaldırdıklarından şunları geri yüklemen iyi olur
Mağaza
Haritalar
Radyo
Shazam (Benim çok işime yarıyor)
Belle shell gibi bi cfw bence de çok iyi olur Ama ana ekranını aynı yapabilirsin belle ile. Tek sorunu düzenlenemiyor Ama çok kullanışlı, cfw yaparken düzenleniyor sanırım kullanıcı kendi düzenleyemiyor. s^nimble pro candy sürümünde var mesela Ama kasıyor.
 

Krofessional

    Konu Sahibi
belle shell gibi bir cfw yapsan çok güzel olur o zaman tadından yenmez

düşündüm ama hem kaynak az hemde telefon normal kullanımda 45 mb ram gibi bişey bide ev ekranı olursa 5-6 mb olur çok kasar :/
 
Bu arada ben cfw yapmıyorum Ama tüm cfwleri denedim. Fertile Ceres'ten tut s^nimble'a kadar yaklaşık 7 tane cfw denedim. Onlardan edindiğim tecrübelere göre söylüyorum yani

----------Eklendi @ 22:42:21 ---------- Yazıldı @ 22:41:02 ----------

düşündüm ama hem kaynak az hemde telefon normal kullanımda 45 mb ram gibi bişey bide ev ekranı olursa 5-6 mb olur çok kasar :/
Bence de çok kasar. Zaten s^nimble pro'nun candy sürümünde var ev ekranı çok kasıyor. Ama alternatif ek ekranları koy isteyen kasanı kullanır isteyen kasmayanı kullanır
 
ya radyoyu silme kardeşim o lazım bize
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...