c/system/cache ye kendi kendine gelen resimler.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Symbianist

Symbianist

Üye
Önce rompatcherdan open4all yamasıni aktif yap yeşil olsun.Sözlüğü yedeklemek için sunu yap: xplorea gir c'de predic adindaki klasörün üstüne gel ve zip yap. Sonra da xcleari çalıştır temizle. Işin bitince zip yaptığını aynı yere çıkart tamamdır. Baya yer boşalır telefonda
 


ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
o programın linkını atarmsn, xclearn. Bide zip nasıl yapıyoruz klasöru
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
programı yukledim, tıklyrm açılmıyor panpa. Payton mu ne gerekliymş

----------Eklendi @ 23:35:23 ---------- Yazıldı @ 23:30:14 ----------

programı yukledim, tıklyrm açılmıyor panpa. Payton mu ne gerekliymş
 
Symbianist

Symbianist

Üye
programı yukledim, tıklyrm açılmıyor panpa. Payton mu ne gerekliymş

----------Eklendi @ 23:35:23 ---------- Yazıldı @ 23:30:14 ----------

programı yukledim, tıklyrm açılmıyor panpa. Payton mu ne gerekliymş


aynen gerenkli o
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
onuda indirdim dosya türü desteklenmiyor diyo. S6o v3 olanını yukledM bide. Sis uzantılı

----------Eklendi @ 23:41:12 ---------- Yazıldı @ 23:39:48 ----------

açılamıyor, dosya turu desteklenmiyor. Uyarı bu :O
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
tamam indiriyorum panpa bide bazı rar dosyalarını açarken dosya bozuk diyo. O neden oluyor. Operanın sıkıştırarak indirmesinden mi
 
Symbianist

Symbianist

Üye
tamam indiriyorum panpa bide bazı rar dosyalarını açarken dosya bozuk diyo. O neden oluyor. Operanın sıkıştırarak indirmesinden mi

yok xplore ile dosyayı E'ye çıkart öyle kur dene yine olmazsa eğer freeunrar yükle büyük boyutlu olanları onunla çıkar
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
bundada aynı hatayı verdi. Winrar uar ışte onla hata verdi . Xplore de üzerine tiklyorm açabilecek uygulama yok diyo off ya
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Allah Allah. Panpa inen şeyin sonunda .rar yazmıyorsa yani en sonu .rar olarak bitmiyorsa eğer sen yaz onu.

----------Eklendi @ 23:57:34 ---------- Yazıldı @ 23:57:12 ----------

yine olmazsa ben atarım sıkma canını.
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Panpa cache taşımayı buldum. Bu arada python da şu işte upload yaptım sana
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
nasıl taşnıyor cache panpa. Tamam çok teşekkür ederim indiriyorum bakalım
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
bakıyorum bakalım
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
yine yükleme desteklenmiyor hatası verdi phytona panpa
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Senin telefon neydi panpa
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
n96 panpa
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Allah Allah dur bakalım diğerini deneyelim
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
neden böyle yapıyor anlamadım gitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt