c/system/cache ye kendi kendine gelen resimler.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Symbianist

Symbianist

Üye
Diğerini yüklüyorum atarım birazdan

----------Eklendi @ 00:31:17 ---------- Yazıldı @ 00:30:33 ----------

Yüklerken bana verdiği hatayı tam olarak da söylemen gerek.
 


ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
one minute panpa, opera mobileden indirdim dosya açıldı. Miniden indirince açılmadı
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Hadi yav o zaman senin minide bir panpalık varmış desene. Yükleniyor mu
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
bekliyorum bakalım yükleniyor ama nereye yüklenşn diye sormadı hiç
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Birşey olmaz ondan kurulsun da gerisi önemli değil
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
panpa Programı yukledim açtım. O ilk sayfaya nereye giriyoruz. Güncelleme şeyleri filan uar galiba
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Hangisini diyorsun
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
neyse panpa hallettim bu phyton ne işime yaşayacak benim artık
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Tüm python uygulamalarını çalıştırır panpa. Mesela sana dediğin xcleari çalıştırır bir de şuradaki programları karıştır beğendiğini yükle S60 3rd Serisi Python Uygulamaları
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
bide ram a 117 mb diyor ama kullanılabilir 35 mb diyor bu neden böyle
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Nokianin en kötü yani da o zaten panpa. aslında senin telefonda 128 ram var. Maalesef çoğunu telefon kullanıyor. Sana ancak 30 veya 40 mb kalıyor. Ona yapacak birşey yok
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
hmm. Teşekkür ederim panpa beni face ye eklermisin daha kolay iletişim için
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Belki inanmayacaksin ama face kullanmıyorum panpa valla. Buradan da özel mesaj atabilirsin. Birbirimizi ekledik mi senle biz
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
hmm. Ekleyiver sen panpa madem. Bilmiyorum ben eklemeyi filan
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Tamam Panpa ekledim. Sen de kabul edersin. Şimdilik hoşçakal. Vakit geç oldu.
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
iyi geceler panpa da mobil olarak nasıl kabul edicem :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt