Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yüklerken bana verdiği hatayı tam olarak da söylemen gerek.
ibrahimdevrim
Üye
Konu Sahibi
one minute panpa, opera mobileden indirdim dosya açıldı. Miniden indirince açılmadı
Symbianist
Üye
Hadi yav o zaman senin minide bir panpalık varmış desene. Yükleniyor mu
ibrahimdevrim
Üye
Konu Sahibi
bekliyorum bakalım yükleniyor ama nereye yüklenşn diye sormadı hiç
Symbianist
Üye
Birşey olmaz ondan kurulsun da gerisi önemli değil
ibrahimdevrim
Üye
Konu Sahibi
panpa Programı yukledim açtım. O ilk sayfaya nereye giriyoruz. Güncelleme şeyleri filan uar galiba
Symbianist
Üye
Hangisini diyorsun
ibrahimdevrim
Üye
Konu Sahibi
neyse panpa hallettim bu phyton ne işime yaşayacak benim artık
Symbianist
Üye
Tüm python uygulamalarını çalıştırır panpa. Mesela sana dediğin xcleari çalıştırır bir de şuradaki programları karıştır beğendiğini yükle S60 3rd Serisi Python Uygulamaları
ibrahimdevrim
Üye
Konu Sahibi
bide ram a 117 mb diyor ama kullanılabilir 35 mb diyor bu neden böyle
Symbianist
Üye
Nokianin en kötü yani da o zaten panpa. aslında senin telefonda 128 ram var. Maalesef çoğunu telefon kullanıyor. Sana ancak 30 veya 40 mb kalıyor. Ona yapacak birşey yok
ibrahimdevrim
Üye
Konu Sahibi
hmm. Teşekkür ederim panpa beni face ye eklermisin daha kolay iletişim için
Symbianist
Üye
Belki inanmayacaksin ama face kullanmıyorum panpa valla. Buradan da özel mesaj atabilirsin. Birbirimizi ekledik mi senle biz
ibrahimdevrim
Üye
Konu Sahibi
hmm. Ekleyiver sen panpa madem. Bilmiyorum ben eklemeyi filan
Symbianist
Üye
Tamam Panpa ekledim. Sen de kabul edersin. Şimdilik hoşçakal. Vakit geç oldu.
ibrahimdevrim
Üye
Konu Sahibi
iyi geceler panpa da mobil olarak nasıl kabul edicem