programı yukledim, tıklyrm açılmıyor panpa. Payton mu ne gerekliymş
----------Eklendi @ 23:35:23 ---------- Yazıldı @ 23:30:14 ----------
programı yukledim, tıklyrm açılmıyor panpa. Payton mu ne gerekliymş
tamam indiriyorum panpa bide bazı rar dosyalarını açarken dosya bozuk diyo. O neden oluyor. Operanın sıkıştırarak indirmesinden mi
