eğer nokia ya ya yöneleceksen c6-01 alma
o telefonu met eden tek şey 8 mp kamera oda bi halta yaramıyor.
neden diyeceksin . kısaca kamerası ile önce cıkan c6-01 auto focus yok sabit odaklı kısaca bi halta yaramıyor

bende c6-01 alacaktım kuzende inceledim birde üstüne 256 mb ram varmış ki 1. nesi bir cihaz bende kücük caplı bi araştırmadan sonra 603 alamaya karar verdim
ve şuan gayet memnunum.
sana kısaca bunun eksilerinden bahsedim flash yok c6-01 ile aynı video özelliğine sahip ( 720p 30 fps)
son - si ise önde kamerası yok.
dokunmatik hassasiyeti bana göre mükkemmel ki kapasitif ekran .
512 ram 1 gb rom var aklında bulunsun. 3,5 ekranı var

eğer daha cok bilgi istersen söyle telefonu 4 aydır kullanıyorum. bugün daha tim de fiyatı 560 tl ye gördüm ben 4 ay önce 540 tl ye almıştım teknosadan. araştırırsan indirim yakalarsın.
iyi forumlar