Xperia ray da alabilirsin!! Bende bu gun yeni aldim :oke: burda biraz daha pahalı
Amaru Shady Üye Penci Hoca' Alıntı: Xperia ray da alabilirsin!! Bende bu gun yeni aldim Genişletmek için tıkla ... burda biraz daha pahalı
Penci Hoca' Alıntı: Xperia ray da alabilirsin!! Bende bu gun yeni aldim Genişletmek için tıkla ... burda biraz daha pahalı
Emma-Watson Üye emre641996' Alıntı: Acaba w nerede 599 tl!? Genişletmek için tıkla ... galaxy w mu 599 lira