Bütçem 500-600 TL Hangi Android Daha İyi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
osmanmert99

osmanmert99

Üye
    Konu Sahibi
Bütçem 500-600 TL Hangi Android Daha İyi?
Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi bütçe 500-600 TL en iyi android hangisidir gerekçeleriyle birlikte açıklar mısınız. TeŞEkKürler..
 


Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Bütçeni 700 tl yapıp atrix al
1 gb ram ve tegra 2 var
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
kardeşim o fiyata sıfır android alırsan pek bişiy anlamazsın ama 2. el çok güzel cihazlar var mesela benim kullandığım alcatel ot 995 4.3 inç ekran 1.4 ghz işlemci adreno205 gpu hdmı çıkış dlna 512 mb ram falan her türlü isteğini karşılar ,nova 3 gibi 2.7 gb lık oyunu hiç kasmadan oynadım asfalt 7 falan da kasmamıştı ben mayıs ayında almıştım ilk başda donma vardı ama birkaç format sonrası bişiy kalmadı araba almaya niyetim var o yüzden satma yanlısıyım cihazımı eğer seninde alamaya niyetin varsa özelden mesaj atabilirsin aramızsa anlaşırız
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeş motorola kalite değil bana sağlam birşey lazım gözüme htc wildfire s kestirdim sizce nasl

- - - Eklendi - - -

belkide nokia c6-01 o belle ama hoş duruyor
 

cukuleaks

Üye
Wildfire s sakın almaaaaa!!!!!! Bak diyorum pisman olursun sakın sakın almayın !!! 2 d oyunları bile zor aciyor aman ha kardesim o tuzaga dustu siz dusmeyin!!!!
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
    Konu Sahibi
olamaz youtube de wideo grdm hd bile açıyordu nfs shift gibi.
 

cukuleaks

Üye
olamaz youtube de wideo grdm hd bile açıyordu nfs shift gibi.

Nfs shifti herkes aciyor yiyosa asphalt 7 veya fifa 2012 gta 3 açsın :ehe telefonun reklamini yapmak icin cok video var youtubeda. Kanma. Kardesim kandi 2d oyinlarda bile sıkıntı yasadi. Sakin alma sakin....
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
    Konu Sahibi
hmm saol kardeş ben acaba c6-01 alsam mı?
 

mcalisir

Üye
Nokia ölü artık destek gelmeyecek bence atrixe zorla
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
sen oyun uygulama istemiyorsan al c6_01 i
 
BatuhanOzalp77

BatuhanOzalp77

Üye
yok kardeş motorola kalite değil bana sağlam birşey lazım gözüme htc wildfire s kestirdim sizce nasl

- - - Eklendi - - -

belkide nokia c6-01 o belle ama hoş duruyor
Kardeş ukalalık yapmak istemem ama motoroladaki özellikleri ve sunduğu imkanları çoğu cihazda bir arada görmedim.Yanında zaten bi duck veriyor 100-200 tl 10 numara bir şey özelliklere zaten laf yok ( 1gb ram +tegra II+16 gb ram (32 gb sd kard desteği)+parmak okuyucu+hdmı) bunların hepsinin bu fiyata bulabileceğin başka cihaz yok. Motorola kalitedir yurt dışında ama bizim ülkemizde ilgi gören bir cihaz değil o kadar. Atrix al hb'dan hiç sıkıntı yaşamazsın. İyi günler
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
    Konu Sahibi
tesekkürler bana kùçùk bır sey lazm sanırım wildfire s alcam çok oyun oynamam zaten.
 
Sciondar

Sciondar

Üye
küçük istiyorsan wildfire yerine 603 al forumda bir sürü uygulama bulabilirsin:oke:
 
-Emre

-Emre

Üye
Alcatel ot 995 zaten 600 lira ekrani super dun arkadasinkine de android 4 yukledim super calisiyo :)
 
navti

navti

Üye
bende bir atrixi arastirayim
 

sayamora

Üye
eğer nokia ya ya yöneleceksen c6-01 alma
o telefonu met eden tek şey 8 mp kamera oda bi halta yaramıyor.
neden diyeceksin . kısaca kamerası ile önce cıkan c6-01 auto focus yok sabit odaklı kısaca bi halta yaramıyor :)
bende c6-01 alacaktım kuzende inceledim birde üstüne 256 mb ram varmış ki 1. nesi bir cihaz bende kücük caplı bi araştırmadan sonra 603 alamaya karar verdim
ve şuan gayet memnunum.
sana kısaca bunun eksilerinden bahsedim flash yok c6-01 ile aynı video özelliğine sahip ( 720p 30 fps)
son - si ise önde kamerası yok.
dokunmatik hassasiyeti bana göre mükkemmel ki kapasitif ekran .
512 ram 1 gb rom var aklında bulunsun. 3,5 ekranı var ;) eğer daha cok bilgi istersen söyle telefonu 4 aydır kullanıyorum. bugün daha tim de fiyatı 560 tl ye gördüm ben 4 ay önce 540 tl ye almıştım teknosadan. araştırırsan indirim yakalarsın.
iyi forumlar
 

Berk E.

Üye
Bence 599 TL ye Galaxy Wonder al.
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
Xperia ray da alabilirsin!!
Bende bu gun yeni aldim :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt