http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/arkadaslar-hack-lenmemis-telefonda-denermisiniz-602883.html#post4356400 başlıklı konumu kapatmışınız özeliniz kapalı olduğu için ulaşamadım en uygun yerin burası olduğuna karar verdim ben o proğramı örnek olarak verdim ve olumlu sonuç alınca bu konuyu açtım http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/mujde-unsigned-uygulamalar-singner-yapilir-sadece-symbian-uygulamalar-602925.html buradaki yorımları okursanız gereksiz bir konu açmadığımın farkına varırsınız önemli değil konu kapalı kalabilir ama en azından atta bir sebep belirtirken deneyipte belirtseydiniz o uygulamaların hepsi hack yapılmamış telefonlarda çalışır. Konuda bir yanlışlık veya bir hatam varsa affola