çok teşekkür ederim. ilginiz için teşekkür ederim duyarlı olduğunuz için çok minnetarım ayrıca işinize karışmak gibi olmasın ama burada açılacak bir başlık siz değerli yöneticiler tarafından yani şunu yaparsanız şöyle olacak gibisinden yani caydırıcı maddeler burada ki kişilerin mesaj yazarken daha dikkatli olmasını sağlayacaktır.

türe sen diyonda diğerleri?![]()
5yıl kullandık yani nankörlük etmeye gerek yok
ha şu an alır mısın deseler almam çünkü ihtiyaçlarımı karşılayamıyor
tamamen arz talep meselesi Yakında bölüm kuralları ile ilgili üst konu açacağım![]()

her birey özgürdür kardeşim diğerlerini bilmem5yıl kullandık yani nankörlük etmeye gerek yok
ha şu an alır mısın deseler almam çünkü ihtiyaçlarımı karşılayamıyor
tamamen arz talep meselesi
![]()
Yakında bölüm kuralları ile ilgili üst konu açacağım![]()
Böyle mod zor bulunur .
biri de düşüncelerini böyle ifade etsin canıma minnet kardeşim ya. işte tüm mesele bu. herkes cihazını tutkulu bir şekilde alıyor severek alıyor. kimsenin kışkırtamaya kıyaslama yapmaya hakkı yok.ne derlerse desinler elimde ki cihaz bir çok cihazdan geride biliyorum ama ben bu cihaza hala ilk gün aldığım gibi bakıyorum o heyecan ilk gün ki gibi. benim için bundan daha önemlisi yok. 2.500 tl lik cihaz olsun elbette daha üstündür ama ben ona aynı özeni göstermem.

dile getirdiğim gibi sadece talep meselesi![]()
aynen öyle. altın kural: zevkler ve renkler tartışılamaz

+2 kesinlikle![]()

Üyelerin İşletim Sistemi Seçme Zorunluluğu Olacak Kayıt Olurken. Kayıtlı Üyelerde Bu Vakitten Sonra Seçme Zorunluluğu Olacak Yani Giriş Yapınca İşletim Sisteminizi Güncelleyin Diye Uyarı Verir Yoksa Forumu Kullanamaz Filan... Böylece Androin İşletim Sistemini Seçen Üye Symbian Forumuna Giremez Yada Symbian Seçen Kullanıcı Android Forumuna Giremez
)Aslında Parlak Bi Fikrim Var BenimÜyelerin İşletim Sistemi Seçme Zorunluluğu Olacak Kayıt Olurken. Kayıtlı Üyelerde Bu Vakitten Sonra Seçme Zorunluluğu Olacak Yani Giriş Yapınca İşletim Sisteminizi Güncelleyin Diye Uyarı Verir Yoksa Forumu Kullanamaz Filan... Böylece Androin İşletim Sistemini Seçen Üye Symbian Forumuna Giremez Yada Symbian Seçen Kullanıcı Android Forumuna Giremez
)
Çoğu kişiyle aynı duyguları paylaşıyorsun. Tabi benle de. Unutma meyve veren ağaç taşlanır...

Aslında Parlak Bi Fikrim Var BenimÜyelerin İşletim Sistemi Seçme Zorunluluğu Olacak Kayıt Olurken. Kayıtlı Üyelerde Bu Vakitten Sonra Seçme Zorunluluğu Olacak Yani Giriş Yapınca İşletim Sisteminizi Güncelleyin Diye Uyarı Verir Yoksa Forumu Kullanamaz Filan... Böylece Androin İşletim Sistemini Seçen Üye Symbian Forumuna Giremez Yada Symbian Seçen Kullanıcı Android Forumuna Giremez
)
ama daha öncede dediğim gibi burası özgür bir forum ayrıca çif telefon kullanan arkadaşlar var işletim sistemi değiştirenler var bizim sorunumuz tüm android kullananlarla değil formu karıştırıp tartışma çıkaranlarla yoksa android kullanan arkadaşlara kapımız sonuna kadar açık yeterki tartışma çıkartmasınlar
