Buna Bir Dur Denmeli artık.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aleranol

aleranol

Üye
türe sen diyonda diğerleri? :D
 


Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
çok teşekkür ederim. ilginiz için teşekkür ederim duyarlı olduğunuz için çok minnetarım ayrıca işinize karışmak gibi olmasın ama burada açılacak bir başlık siz değerli yöneticiler tarafından yani şunu yaparsanız şöyle olacak gibisinden yani caydırıcı maddeler burada ki kişilerin mesaj yazarken daha dikkatli olmasını sağlayacaktır.

Yakında bölüm kuralları ile ilgili üst konu açacağım :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: iatis ve Silinen Üye 737108
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Yürü be!! Helal olsun ne diyim .
 
Türe

Türe

Üye
türe sen diyonda diğerleri? :D

her birey özgürdür kardeşim diğerlerini bilmem :ehe 5yıl kullandık yani nankörlük etmeye gerek yok :) ha şu an alır mısın deseler almam çünkü ihtiyaçlarımı karşılayamıyor :) tamamen arz talep meselesi ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
Yakında bölüm kuralları ile ilgili üst konu açacağım :oke:

çok teşekkür ederim sensation duyarlı bir yönetici olduğunuz için tekrardan çok teşekkür ederim gerçekten görevinizi en iyi şekilde yapıyorsunuz.:alkis
 
aleranol

aleranol

Üye
neyse ya artık mutlu sona geliyoz az kaldı içimizi döktük, modumuz teselli etti felan :D
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
her birey özgürdür kardeşim diğerlerini bilmem :ehe 5yıl kullandık yani nankörlük etmeye gerek yok :) ha şu an alır mısın deseler almam çünkü ihtiyaçlarımı karşılayamıyor :) tamamen arz talep meselesi ;)

biri de düşüncelerini böyle ifade etsin canıma minnet kardeşim ya. işte tüm mesele bu. herkes cihazını tutkulu bir şekilde alıyor severek alıyor. kimsenin kışkırtamaya kıyaslama yapmaya hakkı yok.ne derlerse desinler elimde ki cihaz bir çok cihazdan geride biliyorum ama ben bu cihaza hala ilk gün aldığım gibi bakıyorum o heyecan ilk gün ki gibi. benim için bundan daha önemlisi yok. 2.500 tl lik cihaz olsun elbette daha üstündür ama ben ona aynı özeni göstermem.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Böyle mod zor bulunur .
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
Böyle mod zor bulunur .

umarım okuması gereken yaptığı hatanın farkına varması gereken kişiler de okur da en eğlenceli en dolu dolu bölüm artık kışkırtmasız amacına hitap eden bir bölüm olur.

----------Eklendi @ 23:04:20 ---------- Yazıldı @ 23:03:22 ----------

ayrıca en bariz örnekler de megoo bölümünde. uzaklaştırılmış arkadaşın mesajlarını okumak bile yeterli dediğim gibi umarım burası gibi nokia'yı ilgilendiren bölümler de artık daha duyarlı olurlar android kullanıcıları
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
görmezlikten gelin he deyip geçin ben öyle yapıyorum ne fandroidçiler ne de telefonları umrumda değil nokianın yanındn bile geçemycekler hiçbi zman :D piyasada kaç telefonları var ? samsung kim ? nokianın saattığı 3310 sayısı samsungun tamamı kadar zaten daha bişey söylememe gerek varmı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
Türe

Türe

Üye
biri de düşüncelerini böyle ifade etsin canıma minnet kardeşim ya. işte tüm mesele bu. herkes cihazını tutkulu bir şekilde alıyor severek alıyor. kimsenin kışkırtamaya kıyaslama yapmaya hakkı yok.ne derlerse desinler elimde ki cihaz bir çok cihazdan geride biliyorum ama ben bu cihaza hala ilk gün aldığım gibi bakıyorum o heyecan ilk gün ki gibi. benim için bundan daha önemlisi yok. 2.500 tl lik cihaz olsun elbette daha üstündür ama ben ona aynı özeni göstermem.

dile getirdiğim gibi sadece talep meselesi :)
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi

sahalarda görmek istediğimiz android severler :ehe

umarım yakında herkes sizin gibi erdemli düşünme kabiliyetine varırlar. telefonu üstünlük aracı görmekten vazgeçerler. tek isteğim bu . eğer çok istiyorlarsa rica etsinler değerli yöneticilerden 'symbian eleştiri' adlı bir bölüm açılsın onlar için akşama kadar kendi aralarında telefonlarımızı kıyaslayıp yerden yere vurup dursunlar ama bunu bizim bölümümüzde yapınca çok abes oluyor komik duruma düşüyorlar farkında değiller
 

t4r1k

Üye
Aslında Parlak Bi Fikrim Var Benim :) Üyelerin İşletim Sistemi Seçme Zorunluluğu Olacak Kayıt Olurken. Kayıtlı Üyelerde Bu Vakitten Sonra Seçme Zorunluluğu Olacak Yani Giriş Yapınca İşletim Sisteminizi Güncelleyin Diye Uyarı Verir Yoksa Forumu Kullanamaz Filan... Böylece Androin İşletim Sistemini Seçen Üye Symbian Forumuna Giremez Yada Symbian Seçen Kullanıcı Android Forumuna Giremez :))
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
marsharun

marsharun

Üye
Çoğu kişiyle aynı duyguları paylaşıyorsun. Tabi benle de. Unutma meyve veren ağaç taşlanır...
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
Aslında Parlak Bi Fikrim Var Benim :) Üyelerin İşletim Sistemi Seçme Zorunluluğu Olacak Kayıt Olurken. Kayıtlı Üyelerde Bu Vakitten Sonra Seçme Zorunluluğu Olacak Yani Giriş Yapınca İşletim Sisteminizi Güncelleyin Diye Uyarı Verir Yoksa Forumu Kullanamaz Filan... Böylece Androin İşletim Sistemini Seçen Üye Symbian Forumuna Giremez Yada Symbian Seçen Kullanıcı Android Forumuna Giremez :))

kişi telefonunu gerçekten severek alsa yada erdemli bir kişi olsa bunlara hiç gerek olmayacak. en doğrusu caydırıcı önlemler di değerli yöneticimiz de ilgileneceğini belirtti bundan sonrası artık çorap söküğü gibi gelir diye düşünüyorum

----------Eklendi @ 23:45:46 ---------- Yazıldı @ 23:45:04 ----------

Çoğu kişiyle aynı duyguları paylaşıyorsun. Tabi benle de. Unutma meyve veren ağaç taşlanır...

aynen öyle. bırakalım onlar içine oturan cihazlar ile egolarını tatmin etmeye devam etsinler :oke:
 
cardanadam

cardanadam

Üye
Aslında Parlak Bi Fikrim Var Benim :) Üyelerin İşletim Sistemi Seçme Zorunluluğu Olacak Kayıt Olurken. Kayıtlı Üyelerde Bu Vakitten Sonra Seçme Zorunluluğu Olacak Yani Giriş Yapınca İşletim Sisteminizi Güncelleyin Diye Uyarı Verir Yoksa Forumu Kullanamaz Filan... Böylece Androin İşletim Sistemini Seçen Üye Symbian Forumuna Giremez Yada Symbian Seçen Kullanıcı Android Forumuna Giremez :))

ama daha öncede dediğim gibi burası özgür bir forum ayrıca çif telefon kullanan arkadaşlar var işletim sistemi değiştirenler var bizim sorunumuz tüm android kullananlarla değil formu karıştırıp tartışma çıkaranlarla yoksa android kullanan arkadaşlara kapımız sonuna kadar açık yeterki tartışma çıkartmasınlar
 
  • Beğen
Tepkiler: iatis ve AмσηR@
AмσηR@

AмσηR@

Üye


ama daha öncede dediğim gibi burası özgür bir forum ayrıca çif telefon kullanan arkadaşlar var işletim sistemi değiştirenler var bizim sorunumuz tüm android kullananlarla değil formu karıştırıp tartışma çıkaranlarla yoksa android kullanan arkadaşlara kapımız sonuna kadar açık yeterki tartışma çıkartmasınlar

klavyene saglık dostum.
hakaret, küfür, kışkırtma vs olmadıkça herkes fikirlerini özgürce anlatabilir.
sonucta medeni insanlarız, bir konu üzerinde seviyeli bir şekilde tartısmalıyız.
her türlü eleştirilerede açık olunulması gerek.

kışkırtmanın sınırları nedir, bunuda düşünmek gerekli ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt