Buluşmalarda Hesap Karmaşası...

Sponsorlu Bağlantılar



Necmati

Necmati

Üye
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

özür konuyu dagattık bırazcık gereksızlere gel orda anlatırım
 
Necmati

Necmati

Üye
ayy gereksizde değilmiş bu kaçınn!
 
greenmile

greenmile

Üye
Valla ben hayatta tek bi kişinin hesap ödeyeceği bi masada oturmadım oturmam da.Herkez ne yediyse onu öder.Beni tanıyanda bunu bildiği için teklif dahi etmezler saolsunlar...

ben senle aynı masada otursam zevk için bütün hesabı sana kitlerim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
[sıze=2]

ben senle aynı masada otursam zevk için bütün hesabı sana kitlerim :ehe
[/sıze]
benle sen bırak aynı masayı aynı cümle içinde olamıycağımız için bu zevkten,şanstan mahrum kalacaksın..
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
lolaman

lolaman

Üye
kız-sevgilim ben ödeyeceğim
erkek-hayır olurmu öyle şey ben ödeyeceğim
kız-hayır ya ben ödeyeceğim
erkek-iyi madem ısrar ettin sen öde :D:D:D:D:D:D:D:D
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
kız-sevgilim ben ödeyeceğim
erkek-hayır olurmu öyle şey ben ödeyeceğim
kız-hayır ya ben ödeyeceğim
erkek-iyi madem ısrar ettin sen öde :D:D:D:D:D:D:D:D
sevgilin olursa bööle bi diyalog olmaz merak etme..
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
iyk öyle civik erkekle birlikte olunmaz zaten.D
oder yada boyle polemge grmeye ne gerek.elini masaya vurup sözünu gecircek arkads:ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı


Üst Alt