Tuba.Erva
Üye
Sende olur onda olmaz sen ödersin.Onda olur sende olmaz o öder.Yada biraz o biraz sen ödersin.Hayatını paylaştığın kişiyle maddiyat lafı yapılmamalı.Hayat müşterek aşk karşılıklı.Şükür beni düşenen sefgilim var yemek yiyelim diyorum sana masraf olmasın diyor tutuyor kolumdan eve götürüyor yediriyor içiriyor.Herkese nasip olsun inşallah..
haklısın bunu kullananlarda var ama
herkesı nıyetıne göre dengine düşürsün Rabbim ne dym
:
Nezaket yapar iyidir hoştur 

