vapur dumanı
Üye
valla az yesem iyi olacak her gittiğim yerde oranın tatlarından yiyim derken pantolonlarımın düğmesi sıkmaya başladıahanda yandı kız az ye barı![]()

valla az yesem iyi olacak her gittiğim yerde oranın tatlarından yiyim derken pantolonlarımın düğmesi sıkmaya başladıahanda yandı kız az ye barı![]()

sen gel aşkım ben sana neler ısmarlıcam
piişt sus bakiim sen benimle ilgilen..kumpirim nerde ama?hala gelmedi.madem ödiyceksin yanına fantaaa vee künefe istiyorum bi zahmet..

sen gel aşkım ben sana neler ısmarlıcam![]()
enışte kıyagı olur galıbaoo nedemek
baldız o benım banada bedavaenışte kıyagı olur galıba

taikiii.kız şaka bi tarafa nerde buluşuyoruz
oo nedemek![]()

ee ben konunun içindeysem dağılıyo malumözür konuyu dagattık bırazcık gereksızlere gel orda anlatırım
geldim hadiiiayy gereksizde değilmiş bu kaçınn!

Valla ben hayatta tek bi kişinin hesap ödeyeceği bi masada oturmadım oturmam da.Herkez ne yediyse onu öder.Beni tanıyanda bunu bildiği için teklif dahi etmezler saolsunlar...

benle sen bırak aynı masayı aynı cümle içinde olamıycağımız için bu zevkten,şanstan mahrum kalacaksın..[sıze=2]
ben senle aynı masada otursam zevk için bütün hesabı sana kitlerim[/sıze]
benle sen bırak aynı masayı aynı cümle içinde olamıycağımız için bu zevkten,şanstan mahrum kalacaksın..


ben Varım zaten 46 sevgilisi var onun
sorma ağlıyorum ühühühü hahahaha![]()

ben Varım zaten 46 sevgilisi var onun![]()

doğru yoldayım abeyy
46 yazık etme kendine![]()

saol necmatiii
doğru yoldayım abeyy![]()
sevgilin olursa bööle bi diyalog olmaz merak etme..kız-sevgilim ben ödeyeceğim
erkek-hayır olurmu öyle şey ben ödeyeceğim
kız-hayır ya ben ödeyeceğim
erkek-iyi madem ısrar ettin sen öde![]()
