bugun karneler alındı notlar nasıl bakalım??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Valla sandalyeyi ters çevirip üstüne otutturdu gibi birşey oldu :ehe
Berke ben Borusan Asım Kocabıyık Anadolu Teknik Lisesine gidiyorum tanısan unutmazdın :ehe
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Dersin not ortalaması 55 düşüp hoca bunu nasıl 2 düşürür bide bunu açıklayın:ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
düşürür canım..sözlüye düşük verir güm iner notun..
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Amacı neki düşürüyo Enes gibi artislik yapmadım:ehe
 
qirL1903

qirL1903

Üye
Dimi Hadi Enes artist :P senin sucun ne Furkan :)
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
ben sınavlarda yanlış şıkları işaretliyorum bilerek hoca hangisinin doğru olduğunu görsün diye ama düşük not geliyo niye ? :D
 
futbol123

futbol123

Üye
Fatih[Sag0]HiphoP;1968283' Alıntı:
ben sınavlarda yanlış şıkları işaretliyorum bilerek hoca hangisinin doğru olduğunu görsün diye ama düşük not geliyo niye ? :D
yanlış şıkları işaretlersen tabi düşük gelir:kop::kop:
 
fbforever

fbforever

Üye
Bana daha karne vermediler :ehe :ehe
Ama sayısallar hep 5 xP
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Ata bu Berke yi banla da gitsin dersine çalışsın yahu..:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Onun kendisini disiplin altına alması gerek hocam.
İçinde yoksa çalışmak, ben burada banlasam gider başka bir foruma orada takılır. Bir sürü forum var.
Gider internet kafeye, gider bilardo salonuna, eker okulu sahilde kayalıkların orada içmeye gider vs...
En azından burada bizim gözümüzün önünde olsun, mesaj attıkça hatırlatırız çalışması gerektiğini, yardımımız dokunur belki :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Aynı dert bende de var ilk sınavlar başlayınca 1 hafta ceza isteyeceğim :(
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
:kop2::kop2::kop2::kop2::kop2: haklısın Ata...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bütün derslerim 0 olsa da kendimi banlatmam arkadaş:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ben nasıl dayanırim bilmem ama yapmam gerek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt