Bugün İphone 4SLX aldım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Incubus

Üye
İphone 9 u bekliyorum
 

Hasan

Üye
bekleyince bi şey olmuyor ki hep boş işlerle uğraşıyorsunuz
 
nasıl çekeyim kardeş telefonu?kendi kamerasını mı sökeyim ? nasıl çekebilirim varmı fikri olaan?

Başka bir telefonla çekmeyi akıl edemiyor musun ?
Ayrıca iphone konusuna gelirsek beyler doğru olabilir aynısını bende aldım Le iphone bimden aldım 149.99 TL ye tavsiye ederim Işletim sistemi de Android , IOS ve Symbianın birleşmişi olan SymbiAndroIOS bütün işletim sistemleri mevcut eee boru değil yani Le iphone
 

lordufuk

Üye
Bırakın iphone 9 u 10 100 çıksada almam
 

WaLLcoT

Üye
sen çok geride kalmışsın ben Iphone6XXXLLSSS Aldım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...