Bu Tema Nie Kasiyor??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bu Tema Nie Kasiyor??
Tema E7 iconlu cok hos bir tema ama menu gecislerinde kasio kisa kaydirmalarda da biraz kasio gibi.Bu kasmayi giderebilirmiyiz yoksa ben s60v5'e sovmeye baslayayim mi?

 
Tepkiler: 'Şeref'

'Şeref'

Emekli Yönetici
Konunun yeri burada daha iyi .. Bu temayı kullanmıştım C6 fw lerinde pek kasmıyor aslında. Orjinal fw baya kötü. Bu giderilmez tabi, sen diğer seçeneği değerlendirmeye başla istersen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...