TeXaS_16
Üye
Bu Telefonlardan Hangisi Almalıyım
Arkadaşlar çok mesaj yazan biriyim o yüzden nasıl bi telefon alayım kararsız kaldım.
Qwerty klavyeli olarak
bu ikisi arasında kaldım sizce hangisi ve neden onu seçtiğinizi belirtirseniz sevinirim.
Yada normal telefon olarak da
Önerileriniz önemli benim için
Qwerty klavyeli olarak
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu ikisi arasında kaldım sizce hangisi ve neden onu seçtiğinizi belirtirseniz sevinirim.
Yada normal telefon olarak da
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Önerileriniz önemli benim için

.