Bu Telefonlardan Hangisi Almalıyım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TeXaS_16

Üye
    Konu Sahibi
Bu Telefonlardan Hangisi Almalıyım
Arkadaşlar çok mesaj yazan biriyim o yüzden nasıl bi telefon alayım kararsız kaldım.
Qwerty klavyeli olarak


bu ikisi arasında kaldım sizce hangisi ve neden onu seçtiğinizi belirtirseniz sevinirim.

Yada normal telefon olarak da



Önerileriniz önemli benim için :)
 


angryperson

Üye
bence 6303i gerçekten şık ve kullanışlı o fiyata göre ben olsam onu alırdım

--------------- Ekleme ---------------

java sınıfında en iyi telefonları nokia üretir gerçekten ben bizzat gördüm çok şık telefon
 
hoss

hoss

Üye
samsung chat
 
Emre-45

Emre-45

Üye
c3 iyidir alabilirsin kardesım veya 6303 alabilirsin
 
pRime.

pRime.

Üye
C3 veya 6303 öneririm.
 
pasha14

pasha14

Üye
C3 iyi bi telefon benim sınıfta bi arkadaşım var gayet memnun olduğunu söylüyor.
 

TeXaS_16

Üye
    Konu Sahibi
C3 de bazı sorunlar olduğunu söyluyorlar res atma vs vs. Samsung nasıl peki kullanışlı mıdır
 
şazenuş

şazenuş

Üye
Hiçbirini alma.git kendine bir tane android işletim sistemli telefon al.bir daha değiştirmezsin.
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
İlla bunlardan biri diyorsan Samsung Ch@t
 
61semih

61semih

Üye
kesınlıkle bu ıkı cıhazdan bırısı ıse nokıa al
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
ikiside değil bence samsung wave wave 2 veya galaxy s al kardeşim
 
pRime.

pRime.

Üye
Tekrar söylüyorum. C3 veya 6303.
 
61semih

61semih

Üye
ikiside değil bence samsung wave wave 2 veya galaxy s al kardeşim
ıkı telefon arasında kalmıs arkadas dusundugu telefonlar ıle senın onerdıgın telefonlar arasında fark var senın nerdıklern bencede daha ıyı ama arkadas qwerty klavyelı ıstıyor sanırım
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
.BlueTR

.BlueTR

Üye
bakın samsung adı üstünde CHAT yani asıl özelliği mesajlaşmak ben 6303i(dedemde var ve çok kez kullandım) yada Samsung 3353 CHAT
 
kömürkenti

kömürkenti

Üye
c3 iyi bir tercih olur diğerlerine nazaran
 
Karanlık97

Karanlık97

Üye
Kardeşim git symbian al yaw.Çok şikayetçiyim Java'lardan...
Wifi olacaksa video izleyemeyeceksin, online oyun oynayamayacaksın, yaa :oke:.
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Nokia C3 ile çok rahat mesaj yazarsın. Chat335'in tuşları küçük ve sert ama C3'ün tuşları oldukça rahat ve büyük. C3'ü tek geçerim bar klavyede, düz olarak tabi 6303i. Kamera kalitesi çok iyi rahat mesaj da yazarsın ama daha güzel olan model C3 tabi. Kolay gelsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.

TeXaS_16

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar teşekkür ederim. Genelde mesaj çok kullanıyorum oyunla felan pek işim olmuyor.
Okuduğum yorumlarda Nokia C3'ler bazen bir süre sonra kendi kendine reset atıyormuş bi sorun varmış sanırım. Samsung Chat ile pek bilgim yok ondan kararsız kaldım
 

angryperson

Üye
beni dine arkadaşım o cihazların içinde , ekran kalitesi en iyi 6303i , ekran çözünürlüğü en yüksek 6303i , hoparlör ses çıkışı en iyi 6303i , en iyi fotoğraf ve video çeken 6303i , en şık ve kullanışlı 6303i, milyonlarca mesajı tuş takımıyla inanılmaz rahat yazarsın bir kez bile arıza yapmaz... herkes nasıl c3 diyor anlamıyorum ya da chat sen o telefonlara bir eline al bak ve dediğim özellikleri kendin karşılaştır beni anlayacaksın... ayrıca qwerty telefonlar nokia e serisi gibi verimli değil düşük maliyetli parçalarla qwerty üretip göz boyama mutlaka beni dinle tüm bu özelliklerde en iyisi nokia 6303i , ekrandan ses çıkışına kadar kamerasından şıklığına kadar sakın hata yapma parana yazık olur... biri de çıksın bana sen hatalısın şu özelliklerde chat veya c3 daha iyi desin.... yine de sen bilirsin...

--------------- Ekleme ---------------

ve inan bana nokiayı beğenmem akıllı telefonlarda asla... ama iş bu telefonlara gelince ki özellikle 63xx serisi en iyi telefonları çıkarıyorlar hem tasarım hem fiyat performans oranı dört dörtlük... hatta ben n8i elimden çıkarmaya çalışıyorum şuan gidip ikinci hattıma 6303i alacağım... ama forumda nokia düşmanı derler bana hiç alakası oolmasa da... ben gerçek konuşurum... s40 java serisi nokiada 1 numaradır.... ve 63xx serisi her zaman en iyisi kendi alanında.... oradaki diğer telefonlar kandırmaca pişman olursun...
 
hoss

hoss

Üye
Arkadaşlar teşekkür ederim. Genelde mesaj çok kullanıyorum oyunla felan pek işim olmuyor.
Okuduğum yorumlarda Nokia C3'ler bazen bir süre sonra kendi kendine reset atıyormuş bi sorun varmış sanırım. Samsung Chat ile pek bilgim yok ondan kararsız kaldım
samsung chat teknosa da var gidip incelemeni tavsiye ederim karizma bir telefon , 6303 hikaye cok basit bi durusu var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt