Bu Telefon Kaça Gider ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fred0m

Üye
    Konu Sahibi
Bu Telefon Kaça Gider ?
Arkadaşlar daha 6 aylık ( 1.5 yıl garantisi daha olan ) nokia 2700 cihazım var başka telefon alacağım için satıyorum . Sizce Ne Kadara Gider . Telefon Hiç Açılmamış Ve Hiç Bir Sorunu Yoktur
 

fred0m

Üye
    Konu Sahibi
Piyasa O kadar Kötümü ya . Şuanki Sıfır Fiyatı 380 Küsür
 

alien97

Üye
en fazla 120 verirler.
 

MAFİA.

Üye
Bence elinden geldilkçe satmamaya bak çünkü zarar fazlasıyla edersin. Takasa falan gir ozaman kar edersin. Piyasa kötü değil ama eyer telefoncuya satarsan,kar etmesi için ucuza alır.
 

fred0m

Üye
    Konu Sahibi
Alacağım Telefon 450 Lira . Yarın İyice Bir Soruşturacam Bakalım Ona Göre Yapacam Birşeyler Teşekkür Ederim İlginize Dostlar
 

ZaZuM

Üye
takas dan başka para etmez takasa gir
 
Satma derim fazla para etmez zaten uğraşmana değmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...