Bu Resimler çok Garip Yaw...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ukalaboy

ukalaboy

Üye
    Konu Sahibi
Bu Resimler çok Garip Yaw...



1-bu resme normal bi bakın pembe daireler ve etrafta turlayan bi top var
2- ortadaki artı işarete odaklanın bakalım etrafta dönen zımbırtı yeşilli sarılı bişiy olcak
3- +'ya bakmaya devam ederseniz etraftaki toplar kaybolup sadece dönen zımbırtıyı görmeye başlıcaksınız
 


sokarus

sokarus

Üye
su ilzyon olayı işte ama güsel
 
gknky

gknky

Üye
güzel bişi saıl kardeşim . ... .
 
impavidus

impavidus

Üye
Her göz yanılması gibi bu da enteresan
 

jöly

Üye
ilginç ve de güzel sağol
 
Haberci

Haberci

Üye
Beni kimse uyutamaz gördüğüme inanırım diyenlere güzel bir örnek Paylaşım için teşekkürler
 
burrrak

burrrak

Üye
vay beeeeeeee
 
ocu77

ocu77

Üye
olaya eccük bilimsel bir bakış yapek gari..esasunda bu gozün yanilmasi değel beynün yanilmasedır..Goz hep ayni goruntuyu esasinda beyne iletii..Ancak bi süre soonra beyünde bu olay yanilmaya sebebiyet vermektedür..Bunu sebebü ise hareketin devamlı surette tekirar etmesündendür gari...
 
alihan

alihan

Üye
cok ilginç yaa
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Çok güzel, teşekkürler.
 

tofy

Üye


çok değişik birşey sağol gerçektende aynen öyle oldu
 
cenkozgen

cenkozgen

Üye
ben bunu biliyodum. züpper bi şey..
 
msw

msw

Üye
<div class='quotetop'>(Haberci &#064; May 12 2006, 03&#58;07 PM) [post=333022]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Beni kimse uyutamaz gördüğüme inanırım diyenlere güzel bir örnek Paylaşım için teşekkürler
[/b][/quote]
 
swedeniz

swedeniz

Üye


tabi tabi ilizyon bu zaten tabi o yüzden formatı Gif bide image ready ile açtığım zaman içinden 30 a yakın layer çıktı bu nedemek bu demekki bu hareketli resim ilizyon değil iyi uykular
 
jeacona

jeacona

Üye
çok garip bi şey....
 
swedeniz

swedeniz

Üye
<div class='quotetop'>(jeacona &#064; May 13 2006, 09&#58;00 AM) [post=333594]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
çok garip bi şey....
[/b][/quote]
evet kardeş bencede çok garip
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Güzelmiş
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
vaybeeee güzelmiş..
 
NiGhT WarRioR

NiGhT WarRioR

Üye
çok garip bi şey.......
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
eline saglık cok cok ılgınc bır sey cok teskkurler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt