bu reklam Türkiye de olmaz.
adamların bizden daha çok hırsız derdi var ki böyle bir ürün geliştirip reklam yapmışlar...
karşısında polis merkezi var kesin yoksa kim koyar orayakatıldım doğru demişsin olsa bile alıp götürürler yada çok sağlam olmuşki yapmışlar yoksa ne diye reklam olsun demi

polise belki girerler ama ben orda olayım açıkta bile olsa kimse elleyemezpolise dozerle girerler![]()

