bu nasıl oluyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xserhatx

Üye
    Konu Sahibi
bu nasıl oluyor


Arkadaşlar ben bu teli alcam word karda 6 taksit 327 tek çekim 369
nasıl oluyo bu bee
 

PureFood

Üye
12 Taksitte vade farkı alıyor.

----------Eklendi @ 15:57:13 ---------- Yazıldı @ 15:55:53 ----------

Tek çekimde de KDV almaması ilginç ucuzmuş ama tasarımını ben beğenmiyorum. İndirim olayı güzel. Worldcard anlaşması işte.
 

serinaga

Üye
AĞA Bu Vatan'ın Ne Yaptığını Bi Bilsem , Vakti Zamanında Adamlara PEŞİN Para Vereceeemm Dedim, Kampanya Fiyatına Düşmediler (Neymiş Worldcard'a 400 TL. ama Peşin Fiyatına 480 TL. Ne Gadaaaann Gomik), Bende Alın TURŞUSUNU Kurun Dedim ve Söylene Söylene Çıktım Gittim ...
 

xserhatx

Üye
    Konu Sahibi
Aynen ya başlıcam ha ben peşin almak istiyorum adamlar taksite zorlluyolar
 

61semih

Üye
artık pesın alımlarda ındırım olayı bıttı zaten tekbır mağza ıcın degıl gelende oyle.
 
Adamlar sana fırsat sunmuş işte daha ne yapsınlar hocam.
 

blackaid

Üye
vatanda oluyor böyle durumlar daha öncede görmüstüm

----------Eklendi @ 17:24:21 ---------- Yazıldı @ 17:18:43 ----------

sadece bu telefonda değil samsung star 2 taksitli 299 ve nokia c5 taksitli 371 diğer telefonlardada böyle telefon almak isteyenler baksın fiyatlar uygun



 
Adamlar sürümden kazanıyor dostum sen bunları dert etme
 
Tepkiler: xserhatx

Ocean258

Üye
vatan'da var bu muhabbet.. ama optımus me guzel telefon kardes benım bı oncekı telefonum.. tavsıye ederım.. hızlı,şarjı iyi gidiyor, ekran kalitesi ve parlaklıgıda guzel. fiyatına göre en iyisi ben ce
 

celibar

Üye
bi çıkarları varki taksite zorluyorlar
 

buket2

Üye
eh banka anlaşması ... yalnız kaçırma derim çok güzel bir telefon
 

caglet

Üye
World Card'ın olsa vatan'Da ayda 3-4 gün yapılan % 25 indirim kampanyası ile süper şeyler alabilirsin.. gerçekten avantajlı oluyor burda ipad 2 dün indirimle 1600 tl ydi .. bugun 1800+
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...