Bu nasıl avea ya

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bu nasıl avea ya
[COLOR=""][SIZE=""]Arkadaşlar ben facebook a kaydolmayı denedim. Benden telefon numaramı istedi. Giriyorum onay kodu gelmiyor. Bu nasıl avea ya. Vodafone da iken hemen geldi[/SIZE][/COLOR]
 
    Konu Sahibi
[COLOR=""][SIZE=""]Ya nasıl yapacağız[/SIZE][/COLOR]
 

AHMED...

Üye
avea ile ilgisi yok bende de oldu bir kaç gün sonra başardım onay almayı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...