ozmn telefonu bi downrage yapak v10 a bakak geri v52 eçıkartak :D üşenmiyo musun :d: :d:
bthn_997 Üye SilentOne' Alıntı: ozmn telefonu bi downrage yapak v10 a bakak geri v52 eçıkartak Genişletmek için tıkla ... üşenmiyo musun
SilentOne' Alıntı: ozmn telefonu bi downrage yapak v10 a bakak geri v52 eçıkartak Genişletmek için tıkla ... üşenmiyo musun
mangdaşire Üye v10 sürümünü bulun,yazılımı parçalayıp klavyeyi yeni fw oluşturup ona atın.belkide olacak
ALpWaR24 Üye psp 1004' Alıntı: v10 sürümünü bulun,yazılımı parçalayıp klavyeyi yeni fw oluşturup ona atın.belkide olacak Genişletmek için tıkla ... mantıklı ama kim uğraşcak
psp 1004' Alıntı: v10 sürümünü bulun,yazılımı parçalayıp klavyeyi yeni fw oluşturup ona atın.belkide olacak Genişletmek için tıkla ... mantıklı ama kim uğraşcak
Dream0ver Üye Konu Sahibi omerynd' Alıntı: o program swype kardeş... Genişletmek için tıkla ... yok kardeş swype değil şuan bende swype kullanıyorum ama böyle deil smiley fln yok yani ----------Eklendi @ 15:45:59 ---------- Yazıldı @ 15:44:48 ---------- ALpWaR24' Alıntı: mantıklı ama kim uğraşcak Genişletmek için tıkla ... nafirmden v10'u yükleyecen sonra ismini v52 yapıp flashlıyacan mantıklı denemek isterim
omerynd' Alıntı: o program swype kardeş... Genişletmek için tıkla ... yok kardeş swype değil şuan bende swype kullanıyorum ama böyle deil smiley fln yok yani ----------Eklendi @ 15:45:59 ---------- Yazıldı @ 15:44:48 ---------- ALpWaR24' Alıntı: mantıklı ama kim uğraşcak Genişletmek için tıkla ... nafirmden v10'u yükleyecen sonra ismini v52 yapıp flashlıyacan mantıklı denemek isterim
ALpWaR24 Üye İz[Mir]Kan;3359089' Alıntı: V10 da var mi ki böyle birşey? Genişletmek için tıkla ... belki olabilir denemek lazımda deneyipte olumsuz sonuç alınırsa o hali düşünemiyorum
İz[Mir]Kan;3359089' Alıntı: V10 da var mi ki böyle birşey? Genişletmek için tıkla ... belki olabilir denemek lazımda deneyipte olumsuz sonuç alınırsa o hali düşünemiyorum