Bu klavye nasıl birşey?? Fake mi??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


mangdaşire

mangdaşire

Üye
v10 sürümünü bulun,yazılımı parçalayıp klavyeyi yeni fw oluşturup ona atın.belkide olacak :D:naughty:
 
accman

accman

Üye
bu kadar uğraşa değer mi :D
 
omerynd

omerynd

Üye
o program swype kardeş...
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
V10 da var mi ki böyle birşey?
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
İz[Mir]Kan;3359089' Alıntı:
V10 da var mi ki böyle birşey?

belki olabilir denemek lazımda deneyipte olumsuz sonuç alınırsa o hali düşünemiyorum :d::d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt