O, Google amca (bottur). Sitenin indexlerini alarak Google'da yapılan arama ile sonuçlarına göre aldığı indexleri sıralamaya yarar.. Her gün gelir, sayfaları dolaşır, indexini alıp gider..
google amca nbr yaa.sessiz sessiz gezme burlarda.gel bizimle biraz lafla.indexmi alıyon outdexmi veriyon ne yaparsan yaparsın.gel bi kahvemizi iç muahaha
<div class='quotetop'>(Negative @ Jan 28 2006, 07:24 PM) [post=265933]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Google abimiz siteyi indexliyor arama motoru indexi için.
O geldiğinde çıkar.
[/b][/quote]
Google abimiz
<div class='quotetop'>(ChavRash @ Jan 23 2006, 01:50 PM) [post=260561]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
O, Google amca (bottur). Sitenin indexlerini alarak Google'da yapılan arama ile sonuçlarına göre aldığı indexleri sıralamaya yarar.. Her gün gelir, sayfaları dolaşır, indexini alıp gider..
[/b][/quote]
Soruya son derece güzel cevap
<div class='quotetop'>(ChavRash @ Jan 23 2006, 01:50 PM) [post=260561]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
O, Google amca (bottur). Sitenin indexlerini alarak Google'da yapılan arama ile sonuçlarına göre aldığı indexleri sıralamaya yarar.. Her gün gelir, sayfaları dolaşır, indexini alıp gider..
[/b][/quote]