Bu Işlemci Fanı Sizce Nasıl?

Sponsorlu Bağlantılar

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
Bu Işlemci Fanı Sizce Nasıl?
GIGABYTE
Ürün : 3D ROCKET COOLER PRO İŞLEMCİ FANI
Ürün Kodu : GIGA.FAN.002
Üretici Kodu : GH-PCU22-VGK
Tanımı : 3D Rocket Cooler Pro işlemci fanı
İlgili Ürünler : LGA775 ve 478pin Intel Pentium 4 işlemciler
İlgili Ürünler 2 : AMD Athlon XP, Athlon 64 işlemciler
İşlevi : 360 derece soğutma teknolojisi
: Roket tarzlı soğutma kanatları
: Ayarlanabilir Fan Hız Kontrolü
: 2500-4000 fan devir hızı
: Ön Panel/PCI yuvadan hız ayarı
: Şık tasarımlı mav, LED ışık
: İki bilyalı yapı, 23.7~37.2 dBA
: Yüksek verim için özel bakır taban
: Hem içeri, hem dışarı soğutma
: SC-102 ısı iletim silikonu
: Montajı çok kolaydır
Dayanıklılık : 70,000 saate kadar kullanım ömrü
Güç : 6.3 ~ 12V (0.5A)
Ölçüler (GxYxD) : 105x105x119mm
Ağırlık : Yaklaşık 500g

 


__Midas__

__Midas__

Üye
50 ytl uygun fiyat...
 

slayer

Üye
Gelelim AMD'nin yararlarına...

intel'i soğutmak için ne kadar para harcıyosun_?? yaa... şimdi AMD alsaymışın o fiyat farkını da ekler dehşet bişey alırdın... AMD+3000 geldi bu gün.. 2 saat oyun oynandı... işlemci: 27 derece ; mainboard: 37 derece... standart fan ile....

Fan konusunda hala zalman derim... O büyük fanlardan al bi tane... Ayrıca fanın ağırlığı fazla deil... 1kg'ı geçen fanlar var... Ama kasaya oturuş tarzına bakarsan biraz ağır...
Zalman al... şimdiden hayırlı olsun...
+
üzerinde mavi led'mi var_?? güzel durur o..
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
baba amd almadık bana gelmez cunku +Bu fan hakkında forumlarda gorus ve karsılastırma bulanlar lutfen lınk koysn cok yaralı olur!

Bende bu arada TT(thermalthake)BigTyphoon dusunuyorum fıyat hakkında bılgınız warmı+Zalman mı tt bıg typhoon mu?
 
__Midas__

__Midas__

Üye
1- Tt Bigtyphoon:

artıları
+İşlemcinin üstüne çok iyi oturuyor ve bunu 4 vidalı sıkıştırma ayarına borçlu.
+Fanı üstünde olduğu için,kasanın yan kapaktaki fanından direk yararlanıyor ve dışarıdaki soğuk havayı direk işlemcinin üstüne veriyor
+Fiyat olarak performans için ekstra 12cm 2000 rpm fan almam gerektiği için ninja ile aynı ama 1.300 rpmlik fan bana yeter diyorsanız en ucuzu
+Blok olarak en büyük cpu bloğu bunda var
+Fanı değiştirme esnekliği sayesinde daha hızlı fan ile daha iyi soğutma

eksileri
-Çok ağır
-Takması çok zor,o nedenle ben 4 vidayı sıkıştıran somunları atıp yerine silindir sıkıştırıcı aldım.

2- Sycthe Ninja

artıları
+Takması kolay
+Çok ağır değil
+Fansız geldiği için istenilen 12cm lik performans fanının takılması

eksileri
-İşlemcinin üzerine tam oturma sorunu var.sıkıştırma ayarı olmadığı için 2 takma deneyimimden sonra teste geçtim.Arctic silver beyaz macunlar gibi yumuşak değil o nedenle sıkıştırmak gerekiyor.
-Takılan fan benim İntel anakartın 1.rem slotunu kapatıyor.o nedenle 2-4 memory slotlarını kullandım.Yani 4 tane memory kullanmanız imkansız.
-Fan sıkıştırma aparatı kuzey köprüsü ile çakıştı.sağ sol ince ayar çekerek ancak taktım.
-Soğutma için takılan Alüminyum plakalar kasa yan kapak ile paralel olduğu için yan kapak fanının verdiği direk havadan yararlanamadı.
-Takma çıkarma anında eğer anakart kasada ise işlemci plakasına zarar verme riski.

3- Zalman-9500Led

artıları
+Takması ve çıkarması en kolay soğutucu
+En hafifi
+Bakır soğutma plakalarının yelpaze şeklinde olması sayesinde,kasa yan kapak fanından yaralanma

eksileri
-2 vidalı ve esnek sıkıştırma aparatları ile cpuya tam baskı yapamamak
-9cm lik fanı 12cm lik performans fanları ile değiştirememek.
-Fiyat olarak en pahalısı


aynı sitede diğer soğutucular hakkında bilgi ve karşılaştırmalarda var..

başka çok var ama zalman soğutmada biraz geri ama süper sessiz
TT yüksek değerlerde bile soğutma iyi + sessiz ben bunları çıkardım...



GlacialTech 5700MC ve 7700MC hocam bunlarda sana uyar
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
TT big typhoon un fıyatı ne kdr ve ınternetten alabılecegım neresı war??
 
__Midas__

__Midas__

Üye
alttaki mesaj..
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
burası turk deıl ama (tr dekı fıyat faklı oluyo!
 
__Midas__

__Midas__

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Apr 1 2006, 09&#58;34 PM) [post=308491]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
buras&#305; turk de&#305;l ama (tr dek&#305; f&#305;yat fakl&#305; oluyo&#33;
[/b][/quote]
thermal take türkiye distribitörü Vegateknomarket...

fiyat&#305; burdan ö&#287;renebilir sat&#305;n alabilirsin
[/url]
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
78 mılyon uygun walla ama bnm aklımda su an GlacialTech 5700MC war PClabs edıtorun secımı sessız ve cook ıyı sogutuyo ızmırde bulabılırsem alcam yoksa tt alcam ama onunda takması cok zormus yaa: (((
 
PcM@STéR

PcM@STéR

Üye
remixland.de / vip adlı kişinin yorumu



........

Birde Cpu Fan seciminde cok ucuza kacmayiniz. Cpu fan olarak AC Freezer ( 20 &#8364; ) iyi bir secim. Installationu gercekden zor olabilen Thermaltake Big Typhoon ( 35 &#8364; ) Bilgisayarinizda ve Anakartinizda yer mevcut ise muhtesem bir secim olabilir. Bir cok fan testlerinde en iyi notlari almis. Sessiz bir pc icin üstelik harika bir secim. Sessiz bir pc icin ayrica Thermaltake Sonic Tower düsünülebilir. Bunu Fan olmadanda kullanabilirsiniz fakat "Yate Loon D12SL" fan eklediginiz zaman rekor derecede cpu yu sogutuyor. ( daha ayrintili bilgi icin göz atabilirsiniz almanca bi site).

NOT:
Budget güclendirici ( NT ) olarak LC-Power markasindan 120mm modelleri düsünülebilir. Bunlari özellikle e-bay da uygun fiyata bulmak mümkün.

Kisaca en ucuz icinde güclendirici bulunan kasa olarak Codegen markasinin SON modelleri ( 120 mm ) ve budget güclendirici olarak LC-Power den 120mm modelleri ancak en dogrusu biraz daha fazla ödeyip iyi bir ANTEC kasa ( genelde bunlarda antec marka güclendirici icinde ) tavsiye ederiz.



Kod:
 Yardımcı olmuştur umarım.yukarda &#34;buyazı&#34;yazan yere girfan testi mevcut yukarda söylenen markalarda var testte
 

requiemksk

Üye
kardes bende tt ufo var..baya iyibir islemci fani..onada bi bakmani oneririm..kasan&#305;n yan&#305;da ac&#305;ksa cok güzeldir,s&#305;k bi fan..performans&#305;da oyle...

resimlere ve linke bi bak derim...

incelemek icin link:

Resimler:




 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
baba bu fan bnm ıhtıyaclarımı karsılamaz ben daha ust modellere bakıyorum&#33; :)bana sessız ve cok ıyı sogutan bı fan alzım&#33;bu fan bıraz alt kalıyor
 

Benzer Konular

Van Hohenheim
Cevap
21
Görüntüleme
9K
Van Hohenheim
AssassinmasteR
Cevap
3
Görüntüleme
1K
AssassinmasteR
Cevap
1
Görüntüleme
4K
Cevap
2
Görüntüleme
2K


Üst Alt