• Üye Haberleri - İncelemeleri bölümümüzde sadece üyelerin kendi yazdığı haberler ve oluşturduğu incelemelere yer verilmektedir. Haber kaynaklarından veya farklı bir kategoriden, birebir alınan içerikler paylaşılamaz.

Bu bir İlk ! iPhone Yazıcısı Satışa Sunuldu.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mali Özdemir

Mali Özdemir

Üye
    Konu Sahibi
Bu bir İlk ! iPhone Yazıcısı Satışa Sunuldu.
Zaman geçtikçe çoğalan iPhone düşkünlüğü aksesuar üretimininde iPhone markasına yönelmesine neden oldu.



Bolle BP-10 isminde ki bu yazıcı sadece iPhone için üretilmiş bir fotoğraf yazıcısı değil. Modelin üzerinde bulunan dock sayesinde iPhone,iPhone 2007, iPhone 3G, iPhone 3GS ve iPhone 4 cihazları yazıcıya direkt bağlayabilmektesiniz.
Bu şekilde direkt baskı imkanına ve şarj ünitesine sahip olmaktasınız.
10 x 15 boyutlarındaki fotoğraf kağıdına baskı imkanı sunan bu yazıcı iPhone ile kullanabilmek için Apple Store üzerinden iPhone'nunuza ücretsiz bir uygulama yüklemeniz gerekiyor.
iPhone adı altında ünlenicek ve satışlarda kolaylık sağlayacak bu yazıcı oldukça akıllıca tasarlanmaktadır.iPhone kullanıcılarınıda yakından ilgilendirecek olan bu gelişim bakalım ne kadar beğeni toplayacak.
 


bu_rakrak

bu_rakrak

Üye
apple artık suyunu çıkartmaya başladı 8 sene sonra iphoneda 3310 gibi olcak bu kadar emek boşuna gitcek uzun vadeli çalışmalı
 
olivetti

olivetti

Üye
saçma bluetooth destekli olmalıydı.
 
pasha14

pasha14

Üye
Neden sadece İphone' ile baskı yapabiliyoruz ? Sd kart okuyucu filanda olsaydı bari içinde. Bana kullanışısız geldi yukarıdaki açıklamadan anladığım kadarıyla bilgisayara bağlayabilme imkanımızda yok. Bence Apple ne yapacağını şaşırdı.
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Neden sadece İphone' ile baskı yapabiliyoruz ? Sd kart okuyucu filanda olsaydı bari içinde. Bana kullanışısız geldi yukarıdaki açıklamadan anladığım kadarıyla bilgisayara bağlayabilme imkanımızda yok. Bence Apple ne yapacağını şaşırdı.

+1 :oke:
 
Necmati

Necmati

Üye
Vay arkadaşş :hmmm
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Neden sadece İphone' ile baskı yapabiliyoruz ? Sd kart okuyucu filanda olsaydı bari içinde. Bana kullanışısız geldi yukarıdaki açıklamadan anladığım kadarıyla bilgisayara bağlayabilme imkanımızda yok. Bence Apple ne yapacağını şaşırdı.

+2500 işte buna yazı derim .
 
Adilx05

Adilx05

Üye
O Kadar Talep Görecek Bi Ürün Olduğunu Sanmıyorum :hmmm
 
pasha14

pasha14

Üye
O Kadar Talep Görecek Bi Ürün Olduğunu Sanmıyorum :hmmm

Ne talebi arkadaşım ? Bunu alacak kişi parasını nereye harcadığını bilmeyen birisi olmalı bunun fiyatı emin olun ki 120 tlden fazla olur. Hp ve diğer markaların aynı fiyata çok daha güzel cihazları var. Artı o cihazların tarayıcı , kart okuyucu , fotokopi , bilgisayara bağlanma gibi özellikleri var. Saydıklarımın hiç birisi bu yazıcıda mevcut değil. Apple'nin ne yaptığını anlamış değilim çok boş ve anlamsız bir cihaz madem bir cihaz çıkartmak istiyorsun kullanıcıyı tatmin edecek özelliklerde ekleyeceksin.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ya bunları yapacaklarına önce Bluetooth destegini geliştirsinler be. Öncelik denen birsey var.
 
pasha14

pasha14

Üye
İphone 5 çıkıyor dediler telefonda bluetooth yok arkadaş varmı böyle birşey ya?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt