FB olsaydı tutulurdu ama olmamış işte :D
_symbiancı_ Üye Pencereyi kapat :naught :megafo :close_te :thumbu martas :maxice :worship :10num :korktu eytan6 :mahcup mdanc alincak hanne :türkiye :domate :tebessü dı :emoam :yavrum :dondu :teslimol :yagmur ,,
Pencereyi kapat :naught :megafo :close_te :thumbu martas :maxice :worship :10num :korktu eytan6 :mahcup mdanc alincak hanne :türkiye :domate :tebessü dı :emoam :yavrum :dondu :teslimol :yagmur ,,
esokmen Üye haltie' Alıntı: mert onlar ne ya çakma sarı kırmızı bizimki harbi kartal gerçek aşk tek aşk Genişletmek için tıkla ... İlk resim gta vice city yamalarını andırıyor zaten
haltie' Alıntı: mert onlar ne ya çakma sarı kırmızı bizimki harbi kartal gerçek aşk tek aşk Genişletmek için tıkla ... İlk resim gta vice city yamalarını andırıyor zaten