Blackbery donanım bölümünü satabilir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
komando04

komando04

Üye
    Konu Sahibi
Blackbery donanım bölümünü satabilir
30 Ocak'ta dünya çapında basın toplantıları düzenleyecek ve ilk BlackBerry 10 akıllı telefonları tanıtacak olan Research In Motion, donanım bölümünü satışa çıkarabilir.

BlackBerry 10'la birlikte akıllı telefon pazarındaki payını arttırmayı hedefleyen RIM, batmamak için donanım bölümünü satışa çıkarmayı planlıyor. Şirketin CEO'su Thorsten Heins, Alman gazetesi Die Welt'e yaptığı açıklamada, firmanın stratejik olarak tekrar gözden geçirilmesinin ardından donanım bölümünün satılmasının hala iyi bir fikir olarak görüldüğünü dile getirdi.

Firma için bir diğer seçenek ise BlackBerry işletim sistemini, üçüncü parti telefon üreticilerine satmak olarak görülüyor. Bu da BlackBerry işletim sistemini kullanan farklı markalarda telefonlar görebileceğimiz anlamına geliyor. CEO, şu anki odak noktalarının BB10'un piyasaya çıkışı olduğunu, ardından tüm bu planları gözden geçireceklerini söylüyor
 


Samet.25

Bb yapamiyo zaten kaybolup gider is adamlari olmasa .d
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt