alixkandemir
Üye
Mobil site konusuna bir an önce ağırlık vermelisiniz zira benim gibi birçok maxicep hastası telefondan giriş yapıyor.
Konulara cevap veya katılım ve paylaşım yaparken zorluklar çekiyorum
örneğin; opera mini kullanıyorum mesaj yazmaya kalktigimda yazdığım mesajı 2kere yazmadan site kabul etmiyor.
Bilginize ...
Konulara cevap veya katılım ve paylaşım yaparken zorluklar çekiyorum
örneğin; opera mini kullanıyorum mesaj yazmaya kalktigimda yazdığım mesajı 2kere yazmadan site kabul etmiyor.
Bilginize ...




