Birkaç gündür sitedeki erişim problemleri hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alixkandemir

Üye
Mobil site konusuna bir an önce ağırlık vermelisiniz zira benim gibi birçok maxicep hastası telefondan giriş yapıyor.
Konulara cevap veya katılım ve paylaşım yaparken zorluklar çekiyorum
örneğin; opera mini kullanıyorum mesaj yazmaya kalktigimda yazdığım mesajı 2kere yazmadan site kabul etmiyor.
Bilginize ...
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Aynen :)
Çoklu alıntı özelliği kalktı, mesajı yolluyorum gitti gösteriyor ama gitmiyor ve her zaman da beyaz bir ekran çıkıyor karşıma :s
Ziyaretçi mesaji ve pm attığım zaman da Sayın Turkishcowboy sizin bu sayfaya giriş yetkiniz bulunmamaktadır ve Eğer doğru linke tıkladığınıza eminsenız bir yönetici ile irtibata geçiniz gibi uyarılar alıyorum ve çekilmez hale gelmeye başladı ...
Sorun acaba bende mi diye düşünüp birçok tarayıcı ve sürümlerini indirip denedim ama değişen bir şey yok :)
Bütün şevkimi kırıyor ...
 
Pure Life

Pure Life

Üye
hjklşi,
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Burcu Abla :hmmm
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Cepten girenler ucweb kullanın opera kadar sorunlu değil en azından:oke:
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
ucwep de sadece nokia da var sanırım.Benimkinde işin garip yanı sony ericcson P9xx ve üstündekilerde UIQ3 sistemlerinin varsayılan tarayıcısı bile opera:).Bende arama bölmesinde sorun yaşıyordum operada kısa sürede düzeltilecegını soylediler
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Aynen :)
Çoklu alıntı özelliği kalktı, mesajı yolluyorum gitti gösteriyor ama gitmiyor ve her zaman da beyaz bir ekran çıkıyor karşıma :s
Ziyaretçi mesaji ve pm attığım zaman da Sayın Turkishcowboy sizin bu sayfaya giriş yetkiniz bulunmamaktadır ve Eğer doğru linke tıkladığınıza eminsenız bir yönetici ile irtibata geçiniz gibi uyarılar alıyorum ve çekilmez hale gelmeye başladı ...
Sorun acaba bende mi diye düşünüp birçok tarayıcı ve sürümlerini indirip denedim ama değişen bir şey yok :)
Bütün şevkimi kırıyor ...
Doğru siteye mi yazıyorsun tam anlayamadım Enescim zira çoklu alıntı özelliginin kalktıgı falan yok onun dısında sitede beyaz ekran çıkartan bir durum da yaşanmıyor, mesaj yollandıktan sonra gitmemis olması da imkansız.

Ziyaretçi mesajı ve pm attıgın zaman da öyle birşey demesi imkansız, günde binlerce pm atılıyor tek sorun bildiren sensin hiçbir sorun yok sitede.

Çekilemez durum bence tamamen senden kaynaklı, sitede teknik hiçbir problem yok
 

alixkandemir

Üye
Hayır sayın admin turkishcowboy doğru söylüyor ama bu sorunlar cep telefonundan bağlanırken oluyor.
Bende aynı sorunlarla karşılaşıyorum, sayın turkishcowboy un sorunlarına ek olarak bazen basit bir teşekkür butonuna basmak dahi bu sayfaya erişiminiz yok diye saçmalıklar üretebiliyor

lütfen cep telefonları için versiyon oluşturunuz.
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
ikigundur sitede asiri yavaslama var bende mozilla donuyor resmen kaldirdim yeniden yukledim ayni
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hayır sayın admin turkishcowboy doğru söylüyor ama bu sorunlar cep telefonundan bağlanırken oluyor.
Bende aynı sorunlarla karşılaşıyorum, sayın turkishcowboy un sorunlarına ek olarak bazen basit bir teşekkür butonuna basmak dahi bu sayfaya erişiminiz yok diye saçmalıklar üretebiliyor

lütfen cep telefonları için versiyon oluşturunuz.

arkadaşa katılıyorum özellikle operayla girerken çok sorun oluyor mesaj yazıyorum beyaz sayfa çıkıyor yeni mesajlar araması yapıyorum sayfa görüntülenemiyor uyarısı çıkıyor teşekkür butonununa basmak bile işkence oluyor
 
Aziz™

Aziz™

Üye
mobil versiyon işi biraz mecburi hale geldi:hmmm
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ben de 2 gündür işlem yaparken cevap vermiyor hatası alıyorum biraz bekliyorum sonrasında tekrar düzeliyor
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Ben s60 isletim sistemli yada java altyapılı cep telefonu kullanmadıgım için haliyle sorunun farkında olmuyorum, Enes in söylediklerini ben webde yaşıyor sandım bir an, cep telefonundan bu sekilde sorunlar yaşayacagini hiç sanmazdım ancak telefonunuzdaki tarayıcının kalitesi ile alakalı olmalı. Bu konuda sikayetlerinizi dikkate alarak çözüm üretmeye calisacagiz.
 
byilmazZ

byilmazZ

Üye
Teşekkürler bilgilendirme için ben de bu kesintiyle 3 4 defa karşılaştım
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Doğru siteye mi yazıyorsun tam anlayamadım Enescim zira çoklu alıntı özelliginin kalktıgı falan yok onun dısında sitede beyaz ekran çıkartan bir durum da yaşanmıyor, mesaj yollandıktan sonra gitmemis olması da imkansız.

Ziyaretçi mesajı ve pm attıgın zaman da öyle birşey demesi imkansız, günde binlerce pm atılıyor tek sorun bildiren sensin hiçbir sorun yok sitede.

Çekilemez durum bence tamamen senden kaynaklı, sitede teknik hiçbir problem yok

Forumda mobil internetle foruma en fazla giren üye benim, yaklaşık 1 haftadır bu sorun var malesef ...
Telefon ekranımin resimlerini çekip konuya ekleyeceğim müsait olduğum bir anda :)
Çok fazla da benzin yakıyor böyle olunca :D

--------------- Ekleme ---------------

Ben s60 isletim sistemli yada java altyapılı cep telefonu kullanmadıgım için haliyle sorunun farkında olmuyorum, Enes in söylediklerini ben webde yaşıyor sandım bir an, cep telefonundan bu sekilde sorunlar yaşayacagini hiç sanmazdım ancak telefonunuzdaki tarayıcının kalitesi ile alakalı olmalı. Bu konuda sikayetlerinizi dikkate alarak çözüm üretmeye calisacagiz.

Yo yo web değil mobilden yaşıyorum bu sıkıntıyı :)
Şu anda diğer tarayıcılara nazaran en çok yakan ve en kaliteli tarayıcı operadir :)
Anlamadım vallahi :)
 
Εthnic

Εthnic

Üye
Hayır sayın admin turkishcowboy doğru söylüyor ama bu sorunlar cep telefonundan bağlanırken oluyor.
Bende aynı sorunlarla karşılaşıyorum, sayın turkishcowboy un sorunlarına ek olarak bazen basit bir teşekkür butonuna basmak dahi bu sayfaya erişiminiz yok diye saçmalıklar üretebiliyor

lütfen cep telefonları için versiyon oluşturunuz.

evet bende operayla baglaniyorum ve ayni sorunlari bende yasiyorum.. fakat bu yaklasik15 20 gundur boyle daha onceden boyle bir sorun yoktu...
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
evet bende operayla baglaniyorum ve ayni sorunlari bende yasiyorum.. fakat bu yaklasik15 20 gundur boyle daha onceden boyle bir sorun yoktu...
Üstteki reklamlarla mı alakalı acaba zira onun dısında 15 gündür sitede bir degisiklik yapılmadı tasarım açısından
 
Εthnic

Εthnic

Üye
Üstteki reklamlarla mı alakalı acaba zira onun dısında 15 gündür sitede bir degisiklik yapılmadı tasarım açısından

reklamlarla bir ilgisi varmi bilemiyorum ama sorunun reklamlarin telefonda gorundugu zamana denk geldigi soylenebilir..
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
Gayet Güzel Şuanda :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Mobildeki sorun devam ediyor ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt