Birkaç gündür sitedeki erişim problemleri hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Birkaç gündür sitedeki erişim problemleri hakkında
Son birkaç gündür siteye erişim problemleri yaşamış olabilirsiniz.

Geçtiğimiz günlerde sunucularımızın teknik altyapısında gerekli ve zorunlu yazılımsal ve donanımsal güncellemeler yaptık ve hem bunları yaparken geçen süre, hem bunları yaptıktan sonra yasadıgımız birkaç ufak sıkıntı hem de DNS lerin tam anlamıyla oturma süresi geçişi derken, bugün itibari ile yine aynı hızda sorunsuz Maxicep ile yayına devam ediyoruz

Konuyla ilgili bilgi edinmek isteyenlere duyurulur...:bigstar:

İyi Forumlar :oke:
 


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Teşekkürler Ozanım...
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
bilgi icin tesekkurler ama suanda sayfa hatasi devam etmekte
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Sorun değil, birkaç gün dediğin ne ki :)
 
Aziz™

Aziz™

Üye
Teşekkürler Ozan sağol bilgilendirdiğin için.Ben kısa süreli iki kere sorun yaşadım.Onun dışında sayfalar arası geçiş saniyeler sürüyor gayet hızlı bende
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Açıklama için teşekkürler.
 
werarce

werarce

Üye
ana sayfa zor açılıyotdu bir iki gündür özellikle telefondayken teşekkürler bilgi için
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
Ana sayfa sorunu derken ?

hocam suan icin sorun yok
ama dun gece saat 3.5'a kadar burdaydim bazen giriyordu bazen sayfa gecicici olarak goruntelenememektedir daha sonra sayfayi yenilerek deneyiz uyarisi veriyordu
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
hocam suan icin sorun yok
ama dun gece saat 3.5'a kadar burdaydim bazen giriyordu bazen sayfa gecicici olarak goruntelenememektedir daha sonra sayfayi yenilerek deneyiz uyarisi veriyordu
Gece de 2-3 gibi 10 dk civarı baglantıları kesmistim o araya denk geldiniz herhalde, dün de genel bi yedek durumumuz vardı. Şu an önümüzde görülen en ufak kesinti dahi yok :) Umarım bu sekilde devam edecek .. Çünkü uzun vadede sorunsuz altyapı sağlamak için bu tip sıkıntıları çekiyoruz. Bu sekilde düşünebilirsiniz.
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
sayın negative bilmiyorum sunucunuzu nerden alıyorsunuz sağlayıcısı kim ama belli aralıklarla hostunuz sürekli göçüyor beni ilgilendirmez sonucta site sizin ama bunla yolunuza devam etmeniz pek sağlıklı değil bana göre.Birde Aylardır yeniliklerden bahsediliyordu yaklaşık 6 aydır herhangi bir değişim görmedim maxichat olayı yattı mı?
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Şu anda cepten giriyorum bağlantı hızı çok iyi, kasma yok, zaman aşımına uğrama gibi bir problem de yok :)
Ana sayfa problemi de yaşamadım :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Forum un maşallahı var .. :ehe
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
Gece de 2-3 gibi 10 dk civarı baglantıları kesmistim o araya denk geldiniz herhalde, dün de genel bi yedek durumumuz vardı. Şu an önümüzde görülen en ufak kesinti dahi yok :) Umarım bu sekilde devam edecek .. Çünkü uzun vadede sorunsuz altyapı sağlamak için bu tip sıkıntıları çekiyoruz. Bu sekilde düşünebilirsiniz.

tesekkurler bilgi icin sanirim dediginiz seylerde kaynakli olabilir

suan icin bir sorun gozukmuyor ve sayfalar daha hizli yuklenmekte:oke::oke:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Evet maşallahı var bu sabahtan beri,gayet hızlı.ve böyle de devam edecektir.Teşekkürler bilgilendirme için.
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
sayın negative bilmiyorum sunucunuzu nerden alıyorsunuz sağlayıcısı kim ama belli aralıklarla hostunuz sürekli göçüyor beni ilgilendirmez sonucta site sizin ama bunla yolunuza devam etmeniz pek sağlıklı değil bana göre.Birde Aylardır yeniliklerden bahsediliyordu yaklaşık 6 aydır herhangi bir değişim görmedim maxichat olayı yattı mı?
Hostumuz sürekli çökmüyor, çökse bu konuyla ilgili açıklama yapardım ancak günde yüz binlerin girdiği bir sitenin alt yapısı da host mantıgında degil sizin bildiginiz gibi. 5 Sunuculu bir sistemin altyapısını olusturmak ne kadar maliyetli ve sıkıntılı bence biraz arastırın. Hosting paketi degil bu ..

Yurtdısında, ucuz ama sorunlu bir sekilde yayın yapmıyoruz Türkiyedeki forumların %95 i gibi . Biz Türkiye den, Türk telekom hattından yayın yapıyoruz. Sadece daha hızlı, daha sorunsuz olsun diye normal maaliyetlerimiz 2 katında Türkiye' de. Ve Türkiye de olabilecek en sorunsuz 2 yerden birinde barınmaktayız.


Onun dısında değişimlerden elimizde olmayan imkanlardan dolayı vazgeçtik ancak önümüzde bir degisiklik var, yenilik olusmadan bir açıklama yapmayacagim zira daha önce yaptık ancak yapan tarafla olusan sıkıntıdan dolayı ertelemis olduk ... Ayrıca size x tarihte şu yenilik tarzında bir süre vermedik tam olarak, maxicep i sevenler zaten yenilikleri zamanla görerek takip edecek, hesap sormayacaktır.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
sitenin düzeni ve şimdiki performansı gayet iyi hatta piyasada en iyilerinden.gerçekten gördüğüm en düzenli yapıya sahip.gerçek anlamda emek veriliyor buraya.ellerinden gelen herşeyi yaptıkları ve biz üyelere en iyi hizmeti amaç edinmiş sayın yöneticilerimize teşekkürü borç bilirim..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
site şu an sorunsuz..eline sağlık Ozan..
 
ahenk

ahenk

Üye
sunu gercekten merak ediyirum ki belkide aciklama yapildi bilmiyorum suan en populer yerli mobil cihazlar sitesi ancak sitenin mobil surumu yok ileriye yonelik yada halihazirda bir calisma varmi cepten baglanmak kimi zaman coook zor kimi zamanda baglanamiyoruz mobil surum olsa hem veri transferimiz azalir hem site kullanimimiz rahatlar

iyi forumlar
 
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
sunu gercekten merak ediyirum ki belkide aciklama yapildi bilmiyorum suan en populer yerli mobil cihazlar sitesi ancak sitenin mobil surumu yok ileriye yonelik yada halihazirda bir calisma varmi cepten baglanmak kimi zaman coook zor kimi zamanda baglanamiyoruz mobil surum olsa hem veri transferimiz azalir hem site kullanimimiz rahatlar

iyi forumlar
Aynen bu sekilde bir çalışmamız olduğu daha önce site hakkında bölümüne açılan birkaç konuda söylenmişti, mobil sürümümüz hizmete girecek ... Zaman vermiyorum ancak hem mobil sürüm hem de mümkünse iphone a özel bir yapı da düşünüyoruz ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt