aLone
Üye
Bir sezonda 508 gol yediler!
Forchheim Kreisklasse 2 Ligi'nde mücadele eden Germania Forchheim takımı, amatör lig tarihinde "bol gollü" bir rekora imza attı.
Bu sezon çıktığı 27 maçta kalesinden tam 508 kez meşin yuvarlağı çıkaran Germania, onuncu maçında rakip kaleye attığı ilk golü büyük bir coşku ile kutladı. Kalesinde maç başı ortalama 18,81 gol yiyen "0" puanlı ekibin sporcu ve yöneticileri, "Zevkimizi aldık, ilk golümüzü attık, ilk puanlarımızı da yeni sezona sakladık" diyerek hiçbir zaman pes etmeyi düşünmediklerini de ifade ettiler.
Alman medyasının da büyük ilgi odağı olan Germania Forchheim, bu sezon sırasıyla şu sonuçlarla mağlup oldu:
0-15, 0-34, 0-20, 0-27, 0-23, 0-22, 0-25, 0-15, 0-11, 1-25, 0-19, 2-7, 0-26, 0-16, 1-17, 0-10, 0- 22, 0-22, 0-18, 0-16, 0-23, 1-12, 0-19, 0-21, 0-10, 0-20 ve 0-13




Bu sezon çıktığı 27 maçta kalesinden tam 508 kez meşin yuvarlağı çıkaran Germania, onuncu maçında rakip kaleye attığı ilk golü büyük bir coşku ile kutladı. Kalesinde maç başı ortalama 18,81 gol yiyen "0" puanlı ekibin sporcu ve yöneticileri, "Zevkimizi aldık, ilk golümüzü attık, ilk puanlarımızı da yeni sezona sakladık" diyerek hiçbir zaman pes etmeyi düşünmediklerini de ifade ettiler.
Alman medyasının da büyük ilgi odağı olan Germania Forchheim, bu sezon sırasıyla şu sonuçlarla mağlup oldu:
0-15, 0-34, 0-20, 0-27, 0-23, 0-22, 0-25, 0-15, 0-11, 1-25, 0-19, 2-7, 0-26, 0-16, 1-17, 0-10, 0- 22, 0-22, 0-18, 0-16, 0-23, 1-12, 0-19, 0-21, 0-10, 0-20 ve 0-13






Karıştırdım öyleyse
.Açıkçası bu senede korkuyorum kazasız belasız Şu united maçıda çıksaydı hayırlısıyla rezil rusva olmadan şu takım bitirsinde rahatlıyalım.4-5 e dünden razıyım 8-9 tane yer gene.Seneye gene gider gene aynı korkular Zaten zar zor iki takım gönderiyoruz Ligdeki kalite nedeniyle onunda biri sekiztaş oluyor.Şampiyon olsun birşey değil ama gitmesin şampiyonlar ligine arkadaşım gitmesin
