Bir Sevdadır N8

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bir Sevdadır N8
arkadaşlar N8 hakkındaki düşüncelerinizi yazarmısınız.(ben bir türlü vazgeçemedim N8 imden)
 

Nextman

Emekli Yönetici
Sanırım uzun zamanda elimden çıkaramıyacağım bir telefon.
 
2 yıl daha kullanırım şu Wp düzeni bi otursun o zaman bakarız N8 aşktır
 
wp düzenini pek beğenmedim ben ...
 
    Konu Sahibi
ben kullandıkça dahada hayran kalıyorum telefonuma
 
Cfw işine gircem çok daha zevkli olcak benim için
 
telefonu yeniden sevmek icin kilifindan cikariyorum kamerasini falan aciyorum o bir ay goturuyo beni
 
ilk başlarda beklentilerimi fazlasıyla karşılarken son zamanlarda telefon eskisi kadar hızlı gelmez oldu bana.bana işlemcisi yüksek hızlı telefon lazım artık.n8 i alırken camera ,fm verici ve navigasyon gibi özellikleriyle aldım ama bunlara doydum artık beklentim telefona dokandım mı nete hemen girmeli.browser hızı düşük geliyor ama yine de N8 AŞK'TIR...
 

Xeon^4 çok çok hızlı. Cfw atmayı biliyosan yükle ingilizce ama sıkıntı yok
 
    Konu Sahibi
zaten bu meretler orjinal kullanılmıyor
 

atoubo

Üye
Eski telefonumdu tasarımı falan müthişti ya severek ve ön siparişle almıştım... hey gidi günler hey duygulandım şimdi
 
N8 harika telefon,eğer cfw yükleyip kullanıyorsan daha da güzel ve hızlı oluyor cihaz.bende S^4 Xenon3.2.2(ing)yüklü şuan ve çok memnunum
 

vsamanci

Üye
bende bi cfw atmayı bilmiom yaw şunu bi gun biri bana yapsa süper olcak
 
bende bilsem çakacağım o dediğinizi ama işte teknoloji hastasıyım ama yuzeyselinden derinine inemiyorum
 

vsamanci

Üye
sevaba girersin valla ist denmisin sennn
 
Erzincan'dayım ama msnle falan hallederiz
 

vsamanci

Üye
vallami tamam eve gittimde halledelim o isleriii
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...