Nickini okuyamadigim için![]()
Nasil okunduğunu söylemediğini için(nasil okunuyor )
evet arkadaşlar bir üstekini her hangi bir sebeb bulup banlayın espirisine tabi...!!! ( aman ciddiye almayın haa oyun bu oyun ..... )
Beni iki kere banladigin için![]()

Yapistirici markasi haUlan @ghstr guldurdun
Beni guldurdugun icin
![]()

Avatarinda @ olduğu halde nickinde olmadigi için![]()

niye gülüyon![]()

3 kisiye birden ban attigin için![]()

Film izlerken beni rahatsiz ettiğin içinban sayima karistigin icin![]()

kime ban atıyonuz siz![]()
Film izlerken beni rahatsiz ettiğin için![]()

Sen buradan yazarken benden Internet gitti internette izlediğim filmde kasti ve babam kapatti bu yüzdenatarlandigin icin
film izlerken forum acik oldugu icin![]()

Sen buradan yazarken benden Internet gitti internette izlediğim filmde kasti ve babam kapatti bu yüzden![]()
ailecek
liyorum siziBir aileyiladigin icin
![]()

