Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar

@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Fenerli olduğun için :bann: (Tüm türk takımları gözümüzün nurudur yanlış anlaşılmasın)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow


The Shadow

The Shadow

Üye
Avatarin fazla mavi :bann:
 
KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Belki mavi seviyor :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Nickinde pro var ama sen beginnersin :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: KingOfPiez
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
mobile ile gönderdiğin için (öyle telefon modeli varmı la :D (şaka yaptım (oha parantez içi parantezi buldum :D )))
 
  • Beğen
Tepkiler: Eduardo58
KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Mobil ile göndermek günah mi :bann:
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
Konu dışı konuştuğun için: :bann:
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Şehrinin takımını tutmadığın için :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Hooligan oldugun icin :bann:
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
Belki Galatasaray lisesinde doğmuşum nerden biliyorsun? :bann:
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Galatasaray lisesi memleketin mi oluyor ? :bann:
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
Galatasaray bir İstanbultakımı değil mi?. :D :bann:
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Doğduğun yer memleket olmaz anlamında sordum :bann:
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
Mesajı bir daha oku adamım. :bann:
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Doğru okuyorum sen anlamadın. Orada doğsan bile memleketin orası olmaz. O zaman ülkenin çoğu Hastaneli :bann:
 
007wolverine

007wolverine

Üye
Tapatalka sinir olduğum için ban
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Tapatalk kullanan mı var ? Araya girdiğin için :bann:
 
007wolverine

007wolverine

Üye
Nickinde İki o'yu yan yana yazdığın için ban
 


Üst Alt